Contract de lucrari - Proiectare si Executie pentru obiectiv de investitii PNRR - Componenta 15 Educatie - Investitia 10 "Construire Scoala in localitatea Valea Adanca, comuna Miroslava, judetul Iasi "
Activitati in cadrul contractului:
1. Servicii de proiectare faza PT si asistenta tehnica din partea proierctantului in faza de executie a lucrarilor si pana la receptia finala.
2. Executie lucrari - categorii de lucrari:...
Contract de lucrari - Proiectare si Executie pentru obiectiv de investitii PNRR - Componenta 15 Educatie - Investitia 10 "Construire Scoala in localitatea Valea Adanca, comuna Miroslava, judetul Iasi "
Activitati in cadrul contractului:
1. Servicii de proiectare faza PT si asistenta tehnica din partea proierctantului in faza de executie a lucrarilor si pana la receptia finala.
2. Executie lucrari - categorii de lucrari: Lucrari de constructii - infrastructura si suprastructura cladire Scoal si Sala Sport, lucrari de Arhitectura si finisaje, lucrari de instalatii electrice, termice, sanitare, retele exterioare, lucrari de instalatii curenti tari si instalatii supraveghere si control acces, instalatii pentru semnalizare, alarmare si alertare/ stingere incendii cu hidranti interiori si exteriori, lucrari de amenajari exterioare - drumuri/ cai de acces, imprejmuire si porti acces, spatii verzi .
Valoare estimata = 26.224.129,10 Lei fara TVA din care:
A. Servicii de proiectare si asistenta tehnica = 823.298,15 Lei fara TVA din care:
Cap. 3.5.4. Documentatii tehnice in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor necesare executiei lucrarilor = 10.000 Lei
Cap. 3.5.6. Proiect Tehnic si Detalii de Executie = 750.992,02 Lei
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului = 50.306,13 Lei
Cap. 3.4. Certificarea performantei energetice a cladirii = 12.000 Lei
B. Executie lucrari = 25.400.830,94 Lei fara TVA din care:
Cap. 1. Amenajarea terenului = 25.000 Lei
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor obiectivului = 275.000 Lei fara TVA
Cap. 4.1. Constructii si instalatii = 22.810.312,85 Lei fara TVA din care
Obiect 1` - Arhitectura = 6.662.535,15
Obiect 2 - Rezistenta = 10.117.946,42
Obiect 3 - Instalatii = 4.351.783,12
Obiect 4 - Amenajari Exterioare = 1.678.048,16
Cap. 4.2. Montaj utilaje si echipamente tehnologice = 242.193,45 Lei fara TVA
Cap. 4.3. Procurare Echipamente si utilaje cu montaj = 1.255.561,07 Lei fara TVA
Cap. 4.5. Dotari Scoala = 725.000 Lei fara TVA
Cap. 5.1. Organizare de Santier = 67.763,57 lei fara TVA din care:
5.1.1. Organizare de Santier - Constructii si Instalatii = 50.066,13 Lei
5.1.2. Cheltuieli conexe Organizarii de Santier = 17.697,44 Lei
Se pot solicita clarificari cel tarziu cu 8 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea Contractanta va raspunde clar si complet la solicitarile de clarificari primite in termenul recomandat cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Nota: Procedura se deruleaza sub conditia suspensiva privind incheierea contractului prezentata la Sectiunea III.2.