Feedback
I.D.: 106558850

Contract de lucrari - “Investiţii în clădirile publice din comuna Cocorăştii Colţ, judetul Prahova, în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice şi reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră- sediu Primărie"

Data publicarii
06.12.24
Coduri CPV
45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
20.12.24
Pretul estimativ:
2.192.245,80 RON - 2.192.245,80 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.12.24 Publicat la 10.12.24 Publicat la 17.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu¬-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. A...
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu¬-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si HG. nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizifiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fl alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 212 a/in (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizifie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea condifiilor speciale de mai sus clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. Facem mentiunea ca UAT Comuna Cocorastii Colt nu a semnat un contract de finantare cu ADR Sud-Muntenia. Clauza suspensiva este propusa ca mijloc de a accelera implementarea proiectelor, pentru a duce la bun sfarsit obiectivele propuse. In drept se supun atentiei prevederile art. 1399 si urmatoarele din Codul civil, respectiv "este afectatat de conditie obligatia a carei eficacitate sau desfiintare depinde de un eveniment viitor si nesigur" si "conditia este suspensiva atunci cand de indeplinirea sa depinde eficacitatea obligatiei ". Astfel clauza suspensiva este permisa potrivit dreptului comun, iar formatul standard de fisa de date elaborata de ANAP mentioneaza in mod explicit posibilitatea unor asemenea clauze la pct. IILl.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale. Clauza suspensiva specifica faptul ca sursa de flnantare pentru contractul licitat nu este asigurata in totalitate la momentul licitatiei si Autoritatea contractanta ar putea fi in situatia Proiectul “Investiţii în clădirile publice din comuna Cocorăştii Colţ, judetul Prahova, în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice şi reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră- sediu Primărie" prevede izolarea termică a clădirilor cu destinaţia de grădiniţe, modernizarea instalaţiilor termice, dotarea cu echipamente generatoare de energie regenerabilă şi nepoluantă, de creştere a performanţei energetice. Se doreşte implementarea unor măsuri de eficientizare energetică şi folosirea energiilor regenerabile, ceea ce va Sistemul Electronic de Achizitii Publice conduce la o folosire optimizată a surselor energetice locale pentru încălzire şi iluminare. Terenul cu nr. cadastral 23834 este localizat în intravilanul 3.042 mp. Pe terenul care face obiectul prezentului proiect, conform planului cadastral se află următoarele construcţii: 1. C1 – Sediu Primarie – S.construită desfăşurată = 792 mp 2. C2 – Garaj – Sconstruită desfăşurată = 60 mp 3. C3 – Garaj – Sconstruită desfăşurată = 70 mp
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Atribuire contract de lucrari pentru proiectul: “Investiţii în clădirile publice din comuna Cocorăştii Colţ, Judeţul Prahova, în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice şi reducerea emisiilor cu efect de seră-Şcoala Gimnazială Cocorăştii Colţ" 20.12.24
Contract de lucrari in cadrul proiectului “Investiţii în clădirile publice din comuna Cocorăştii Colţ, judetul Prahova, în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice şi reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră-Grădiniţa Cocorăştii Colţ" 20.12.24
Lucrari "Rest de executat la obiectul Strada Independenţei, ce face parte din obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare străzi oraş Azuga – etapa II""Reabilitare şi modernizare străzi oraş Azuga – etapa II" 10.07.23
Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului "Modernizarea sistemului de iluminat public în oraşul Azuga, jud. Prahova"  
Execuţie lucrări pentru obiectivul "CONSTRUIRE CRESA MICA STRADA DRUMUL ROMANILOR NR 1 B, SATUL DRAJNA DE JOS, COMUNA DRAJNA, JUDETUL PRAHOVA"  
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu etapa III"  
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul "EXTINDERE ŞI MODERNIZARE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ, COMUNA FILIPEŞTII DE TÂRG, JUDEŢUL PRAHOVA"  
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu, Etapa II: str. Primaverii etapa 2, str. Plaiul Cornului etapa 2, str. Topsenilor, str. Murelor, Aleea Nucilor, Aleea Zorilor, Aleea Rozelor, Aleea Iancului, Aleea Haiducilor, Aleea Mioritei" din comuna Cornu, judetul Prahova 22.08.22
Proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul “INFIINTARE SISTEM DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE IN COMUNA DUMBRAVA, JUDET PRAHOVA" 30.08.22
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "REABILITARE/ MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL , ÎN COMUNA BABA ANA , SATELE BABA ANA, CONDURATU SI CIREŞANU, JUD. PRAHOVA" 10.11.23