CONTRACT DE LUCRARI:
Elaborare documentati: PT, DEE, CS, DTAC, DOCUM ECON, deviz general reactualizat, Liste de cantitati de lucrari , Centralizatoare cheltuieli pe categorii de lucrari, etc.;
Programul de urmarire a comportarii constructiei in timp; Intocmirea ref pe specialitati la terminarea executiei lucrarilor ; Cartea tehnica a constructiei , cap. A -Doc priv proiectarea; Verif documentatiilor tehnice cf Legii 10...
CONTRACT DE LUCRARI:
Elaborare documentati: PT, DEE, CS, DTAC, DOCUM ECON, deviz general reactualizat, Liste de cantitati de lucrari , Centralizatoare cheltuieli pe categorii de lucrari, etc.;
Programul de urmarire a comportarii constructiei in timp; Intocmirea ref pe specialitati la terminarea executiei lucrarilor ; Cartea tehnica a constructiei , cap. A -Doc priv proiectarea; Verif documentatiilor tehnice cf Legii 10/1995 , actualizata ; Asistenta te se va preda pe suport analitic ( 3 ex. ) si digital :
- PT + CS+DE ( proiect tehnic +caiet de sarcini+detalii de executie )
- DTAC cf prevederilor Legii 50/1991 , inclusiv ref de verif a proiectului cf HG 925/1995 si Ord MLPAT 77/N/1996
- Intoc doc pt obtin avizelor solicitate prin CU
- doc topo post executie - as build
Sol adoptata(Solutia 1) pentru sistem rutier, tinand cont de rec expertizei tehnice, este :
Parte carosabila
• 4 cm strat de uzura din beton asfaltic tip BA16;
• 5 cm strat de legatura din beton asfaltic deschis tip BAD25;
• 12 cm strat de baza din piatra sparta;
• 25 cm strat de fundatie din balast nisipos
Acostament
• 20 cm balast
In intravilan adica intre km 5+000.00 si 5+438.34, din cauza punctelor obligate se va indeparta pietruirea existenta si se va realiza excavatia necesara pentru a ajunge la cotele din proiect apoi se vor asterne straturile prevazute in proiect.
De la km 5+461.94 se va scarifica si reprofila pietruirea existenta pana la cotele din proiect apoi se vor realiza celelalte straturi ale sistemului rutier.
Scurgerea apelor se va realiza intre km 5+000.00 si km 5+070.00 pe ambele parti, prin intermediul unei rigole monolite, intre km 5+070.00 si km 5+438.34 pe partea dreapta prin intermediul unei rigole carosabile prefabricate iar pe partea stanga printr-o rigola monolita.De la km 5+461.94 scurgerea apelor este asigurata pe ambele parti de rigole de pamant.
La intersectia drumului comunal cu drumurile secundare, pentru a facilita accesul si scurgerea paelor, s-a prevazut realizarea a trei podete din teava corugata cu diametrul de 60 cm, avand lungimea toatala de 54 m.
Evacuarea apelor din amonte si aval, se va realiza prin intermediul celor doua podete existente (km 5+010.00 si km 5+450.00)
lucrarile se vor efectua cf DALI, DOC TEHNIC, CAIET DE SARCINI.
Valoare estimativa : 1.350.613 lei ( fara TVA )
Din care :
- Val estim proiect tehn si detalii de exec (cf pct 3.3 din deviz general) – 14.475 lei fara TVA
- Val estim servicii de asis teh din partea proiectantului ( cf pct 3.6 din deviz general) – 9.107 lei fara TVA
- Val estim exec lucrari (cf capitol 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 si 5.1 din devizul general) – 1.301.011 lei fara TVA + 26.020 lei fara TVA =1.327.031 lei fara TVA
AC va raspunde clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu cu 7 zile inclusiv inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor. Data limita pana la care se pot solicita clarificari: 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.