Feedback
I.D.: 67540065

Contract de lucrări (proiectare si executie) in cadrul proiectului ,,CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE"

Data publicarii
28.03.22 Exista 190.831 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
13.04.22
Pretul estimativ:
2.203.950,77 RON - 2.203.950,77 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.03.22 Publicat la 02.04.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In prezent, activitatea primariei si a Consililui Local Ghercesti se desfasoara intr-o cladire veche (construita in 1935), care nu mai poate asigura in continuare buna functionare a institutiei din cauza lipsei de spatiu ( atat pentru angajati cat si pentru public), a iluminatului deficitar, a uzurii finisajelor si a instalatiilor. Obiective de ordin tehnic - prin proiect se propune construirea unui nou sediu al Primariei c...
In prezent, activitatea primariei si a Consililui Local Ghercesti se desfasoara intr-o cladire veche (construita in 1935), care nu mai poate asigura in continuare buna functionare a institutiei din cauza lipsei de spatiu ( atat pentru angajati cat si pentru public), a iluminatului deficitar, a uzurii finisajelor si a instalatiilor. Obiective de ordin tehnic - prin proiect se propune construirea unui nou sediu al Primariei care va asigura necesarul de spatii de birouri, arhivare, tehnice cu circuitele functionale aferente. Constructia va respecta standardele in vigoare referitoare la iluminat, performante energetice, accesibilitate a spatiilor pentru persoanele cu deficiente locomotorii. Obiective de ordin economico-financiar - implementarea proiectului va conduce la reducerea cheltuielilor lunare cu utilitatile, economie ce se va realiza datorita performantelor superioare ale constructiei noi. Obiective de mediu - igiena si sanatatea oamenilor se vor asigura prin utilizarea unor finisaje usor de intretinut, prin echipamente si instalatii ce asigura calitatea apei si prin controlul evacuarii deseurilor. Cresterea performantei energetice (in raport cu sediul actual al primariei) se va asigura prin inchiderile din zidarie de caramida cu goluri verticale si sistemul de termoizolare continuu, fara punti termice. Confortul acustic atat la interiorul cat si la exteriorul cladirii se va asigura prin atenuarea zgomotelor de catre elementele masive de constructie (zidarii, cadre de beton armat), prin folosirea de tamplarii cu geam dublu, prin ecranarea surselor punctiforme de zgomot (aparate de aer conditionat). Prin proiect se propune construirea unui nou sediu al Primariei care va asigura necesarul de spatii de birouri, arhivare, tehnice cu circuitele functionale aferente. Constructia va respecta standardele in vigoare referitoare la iluminat, performante energetice, accesibilitate a spatiilor pentru persoanele cu deficiente locomotorii. Avand in vedere documentatia tehnica intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016, la faza Proiect tehnic de executie in anul 2020, pentru prezenta investitie, valoarea achizitiei pentru executia lucrarilor, cuprinde următoarele categorii de cheltuieli defalcate pe capitole astfel: Cheltuielile cu executia investitiei compuse din: Cap. 1.2 Amenajarea terenului: 10.000,00 lei fara TVA; Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor: 81.707,21 lei fara TVA. Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 1.896.462,64 lei fara TVA Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnice si funcţionale: 35.362,50 lei fara TVA Cap. 4.3 Utilaje şi echipamente tehnice si funcţionale care necesită montaj: 141.450,00 fara TVA Cap. 5.1 Organizare de santier: 38.968,42 lei fara TVA, defalcata astfel: 5.1.1. Lucrări de construcţii si instalatii aferente organizarii de santier: 38.968,42 lei fara TVA; Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari este de 2.203.950,77 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din legea 98/2016 actualizata. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de lucrări aferent proiectului ,,CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE" 11.08.22
Contract de lucrări (proiectare si executie) in cadrul proiectului ,,CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE"  
Contract de lucrări aferent proiectului ,,CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE"  
Construire Locuinţe Sociale Unifamiliale în Comuna Bistreţ, jud. Dolj – proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări. 20.09.19
CONTRACT DE LUCRARI "EXTINDERE, MODERNIZARE, CONSOLIDARE ŞCOALA CARAULA, JUDEŢUL DOLJ" STR. CRAIOVEI, NR.101, SAT CARAULA, COM. CARAULA, JUD. DOLJ,  
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Cresterea eficientei energetice in cadrul Spitalului Municipal “Prof. Dr. Irinel Popescu Bailesti"  
Execuţia lucrărilor pentru "Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale din municipiul Craiova prin construcţia/ reabilitarea/ modernizarea/ extinderea/ echiparea Şcolii Gimnaziale Mircea Eliade", cod SMIS 123699 17.06.21
Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico –economice faza PT+PAC+DE +Documentaţii avize, autorizaţii, acorduri +certificate performanţă energetică, servicii de asistenţă din partea proiectantului pe parcursul derulării contractului şi execuţia lucrărilor pentru componenta "Modernizare depou si Modernizarea statiilor de redresare pentru alimentarea electrica a tramvaielor - Faza 1 - Modernizare statii de redresare si echipamente aferente"- "Proiect Integrat de Modernizare a Sistemului de Transport Public cu Tramvaiul în Municipiul Craiova- MOTRIC –T1",cod SMIS 129159 04.11.21
Execuţie lucrări pentru proiectul - ,,Creşterea Eficienţei Energetice în cadrul clădirilor RezidenŢiale din Municipiul Craiova - CEERT L4.1", cod SMIS 121483 21.02.22
Executia lucrarilor pentru proiectul “Creşterea Eficienţei Energetice a clădirilor publice din Municipiul Craiova aparţinând sectorului Sănătate, Spitalul Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumoftiziologie Victor Babeş Craiova", Cod SMIS 2014+: 123264 30.06.21