Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de Fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 316.207,40 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/aco...
Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de Fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 316.207,40 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 105.000,00 lei fara TVA
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 15.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 111.157,40 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului:85.050,00 lei fara Tva, defalcata astfel:
3.8.1.1. pe perioada de executie a lucrarilor: 76.545,00 lei fara TVA,
3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de stat in Constructii: 8.505,00 lei fara TVA
Cheltuieli lucrari de executie: 11.522.600 lei fara TVA compuse din:
Cap.1.2 Amenajarea terenului:12.500,00 Lei fara TVA
Cap.4.1. Constructii si instalatii: 11.340.000,00 lei fara TVA
Cap.5.1 Organizare de santier : 170.100,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 136.080,00 lei fara TVA;
Cap.5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 34.020,00 lei fara Tva
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 11.838.807,40 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile