Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 699.000,00 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detal...
Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 699.000,00 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 7.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 672.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 20.000,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 3.8.1.1. Pe perioada de executie a lucrarilor: 20.000,00 lei fara TVA;
Cheltuieli lucrari de executie: 18.065.885,36 lei fara TVA compuse din:
Cap.1.2 Amenajarea terenului:37.380,00 Lei fara TVA
Cap 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii:10.000,00 lei fara TVA
Cap.4.1. Constructii si instalatii: 16.710.812,96 lei fara TVA
Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 158.238,00 lei fara TVA
Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj (procurare): 984.293,00 lei fara TVA
Cap.5.1 Organizare de santier : 150.397,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 150.397,00 lei fara TVA;
Cap 6.2 Probe tehnologice si teste: 14.764,40 lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 18.764.885,36 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile