Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului: 464.630,91 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor...
Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului: 464.630,91 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 21.434,833 lei fara TVA;
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 21.434,833 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 311.000,000 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 110.761,244 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 3.8.1.1. Pe perioada de executie a lucrarilor: 55.380,622 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1.2. Pentru participarea la fazele determinante incluse in programul de control al lucrarilor executate avizat de ISC: 55.380,622 lei fara TVA;
Cheltuieli lucrari de executie: 10.878.177,527 lei fara TVA compuse din:
Cap.4.1. Constructii si instalatii: 10.717.416,283 lei fara TVA
Cap.5.1 Organizare de santier : 160.761,244 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 96.456,747 lei fara TVA;
Cap.5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului: 64.304,498 lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 11.342.808,43 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile