Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,D.A.L.I." pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului: 563.900,00 fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autor...
Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,D.A.L.I." pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului: 563.900,00 fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 3.900,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 30.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 450.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 80.000,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 3.8.1.1. Pe perioada de executie a lucrarilor: 30.000 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1.2. Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de axecutie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii: 50.000 lei fara TVA;
Cheltuieli lucrari de executie: 15.999.015,00 lei fara TVA compuse din:
Cap.4.1. Constructii si instalatii: 15.911.501,00 lei fara TVA;
Cap.5.1 Organizare de santier : 87.514,00 fara TVA, defalcata astfel:
Cap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 79.558,00 lei fara TVA;
Cap.5.1.2. Cheltuieli conexe organizării de santier: 7.956,00 lei fara TVA;
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 16.562.915,00 lei fara Tva lei, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile