Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului:269.200,89 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/...
Avand in vedere documentatia intocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza ,,Studiu de fezabilitate” pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare + executie) cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului:269.200,89 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 5.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.5. Verificare tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 10.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 210.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 44.200,89 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 3.8.1.1. Pe perioada de executie a lucrarilor: 22.100,44 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1.2. Pentru participarea la fazele determinante incluse in programul de control al lucrarilor executate avizat de ISC: 22.100,45lei fara TVA;
Cheltuieli lucrari de executie: 5.697.593,22 lei fara TVA compuse din:
Cap.4.1. Constructii si instalatii: 5.613.392,33 lei fara TVA
Cap.5.1 Organizare de santier : 84.200,89 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap.5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 50.520,531 lei fara TVA;
Cap.5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului: 33.680,354 lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 5.966.794,11 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 17 alin. 4, lit (b) din HG 395/2016.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile