În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din oraşul Oraviţa".
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor sunt cuprinse in PT-ul pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii.
Val...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din oraşul Oraviţa".
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor sunt cuprinse in PT-ul pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii.
Valoarea globala estimata a lucrărilor, conform devizului general fază PT, ce urmează a fi executate este de 14.186.335,39 lei fara TVA, conform devizului general al obiectivului de investiţii întocmit de proiectant.
Valoare estimată a cantităţilor de lucrări pe loturi este:
Lotul I aferent blocurilor A11, B18, B20, C12, D22 de pe strada Zona Gării– 5.011.923,00 lei fără TVA
Potrivit devizului general a PT-ului, valoarea totală a contractului de lucrări este de 5.011.923,00 lei fără valoarea TVA din care :
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 4.886.679,00 lei fara TVA din care:
4.1 Constructii si instalaţii 4.837.344,00 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 6.835,00 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 42.500,00 lei
Cap. 5 - Alte cheltuieli
5.1 Organizare de şantier 125.244,00 lei fără TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 125.244,00 lei
În cadrul prezentului contract urmează a fi executată eficientizare energetică, bugetul pentru lotul I pentru aceasta categorie de lucrari este:
Bugetul aferent fiecărui bloc pentru lucrările de renovare energetica este:
Bloc A11 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza lei
5.1.1 Organizare de santier 25.037,00
Bloc B18 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.265.119,00 lei
5.1.1 Organizare de santier 25.037,00
Bloc B20 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 914.756,00 lei
5.1.1 Organizare de santier 25.037,00
Bloc C12 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 749.959,00 lei
5.1.1 Organizare de santier 25.096,00
Bloc D22 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.176.967,00 lei
5.1.1 Organizare de santier 25.037,00
Lotul II aferent blocurilor blocurile A13, E3, D25, E1, F7, F13, B19 de pe strada Zona Gării – 9.174.412,39 lei fără TVA
Potrivit devizului general parte a PT-ului, valoarea totală a contractului de lucrări este de 9.174.412,39 lei fără valoarea TVA din care :
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 8.999.082,48 lei fara TVA din care:
4.1 Constructii si instalaţii 8.930.016,98 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 9.565,50lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 59.500,00 lei
4.3.1.1 Lista echipament-Sistem fotovoltaic pentru fiecare bloc 8.500,00 lei
Cap. 5 - Alte cheltuieli
5.1 Organizare de şantier 175.329,91 lei fără TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 175.329,91 lei
În cadrul prezentului contract urmează a fi executată eficientizare energetică, bugetul pentru lotul II pentru aceasta categorie de lucrari este:
Bugetul aferent fiecărui bloc pentru lucrările de renovare energetica este:
Bloc A13 - Cap. 4 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.297.771,40 lei
5.1.1 Oragnizare de santier 25.047,13
Bloc E3 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.322.787,52 lei
5.1.1 Oragnizare de santier 25.047,13
Bloc D25 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.221.027,83 lei
5.1.1 Oragnizare de santier 25.047,13
Bloc E1 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.322.786,84 lei
5.1.1 Oragnizare de santier 25.047,13
Bloc F7 - Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.322.797,34 lei
5.1.1 Oragnizare de santier 25.047,13
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise în a 6 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.