Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica ce are ca obiect executia de lucrari la obiectivul de investitii ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR, CONSTAND INTR-O PLATFORMA BETONATA, PARTIAL ACOPERITA CU COPERTINA, ECHIPATA CU CONTAINERE SPECIFICE PENTRU COLECTARE DESEURI " in cadrul proiectului cu finantare PNRR "INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VO...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica ce are ca obiect executia de lucrari la obiectivul de investitii ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR, CONSTAND INTR-O PLATFORMA BETONATA, PARTIAL ACOPERITA CU COPERTINA, ECHIPATA CU CONTAINERE SPECIFICE PENTRU COLECTARE DESEURI " in cadrul proiectului cu finantare PNRR "INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR IN U.A.T. FILIASI, JUDET DOLJ", respectiv construirea unui centru de colectare prin aport voluntar, investitie ce va asigura colectarea separata a deseurilor care nu pot fi colectate in sistern "door to-door", respectiv deseuri reciclabile si biodeseuri care nu pot fi colectate in pubelele individuale, precum si fluxurile speciale de deseuri: deseuri voluminoase, deseuri textile, deseuri de lemn, mobilier, deseuri din anvelope, deseuri de echipamente electrice, electronice si electrocasnice, baterii uzate, deseuri periculoase, cadavre de animale, deseuri de gradina, deseuri din constructii si demolari .
Valoarea estimata este de 2.397.068,76 lei fara TVA conform bugetului indicativ al investitiei si a devizului general al obiectivului de investitii din PT, suma impartita in capitolele:
Cap.2. Asigurare utilitati – suma de 45.000, 00 lei fara TVA
Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza – suma de 2.307.068,76 lei fara TVA:
4.1.Constructii si instalatii - suma de 2.091.495,20 lei fara TVA
4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – suma de 19.942.56 lei fara TVA
4.3.Utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj - suma de 195.631,00 lei fara TVA
Cap.5. Alte cheltuieli 5.1.Organizare de santier – suma de 39.000,00 lei fara TVA din care:
5.1.1 Lucrarari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier –suma de 21.000,00 lei fara TVA;
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – suma de 18.000,00 lei fara TVA.
Cap.6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste 6.000,00 lei fara TVA din care :
6.1. Pregatirea personalului de exploatare – suma de 3.200,00 lei fara TVA;
6.2. Probe tehnologice si teste – suma de 2.800,00 lei fara TVA.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, suma ce urmeaza a fi utilizata, in functie de necesitati, in conformitate cu prev. art.221-222 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor.