În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru obiectivul
de investiții “ MODERNIZARE DJ571C - DN57 – CICLOVA ROMÂNĂ – SOCOLARI – POTOC” precum și a serviciilor de proiectare, asistență
tehnică din partea proiectantului.Detalierea sumelor alocate pe categorii. valoarea estimată pentru servicii de proiectare
(fără TVA) este de 900....
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru obiectivul
de investiții “ MODERNIZARE DJ571C - DN57 – CICLOVA ROMÂNĂ – SOCOLARI – POTOC” precum și a serviciilor de proiectare, asistență
tehnică din partea proiectantului.Detalierea sumelor alocate pe categorii. valoarea estimată pentru servicii de proiectare
(fără TVA) este de 900.000,00 lei; valoarea estimată pentru asistență tehnică din partea proiectantului (fără TVA) este
de 150.000,00 lei; valoarea estimată pentru execuția de lucrări (fără TVA) : Cheltuieli investiție de bază în valoare
de 31.305.337,91 lei; Organizare de șantier în valoare de 181.500,00 lei. Valoarea totală a achiziției este
de 32.536.837,91 lei fara TVANumărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor:
18 zile.Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise în a 11 zi înainte de data limita
de depunere a ofertelor.La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta
își rezerva dreptul de a nu formula raspuns.Clauza suspensivă Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile
publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia
contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea
creditelor bugetare cu această destinație.În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe
o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile
în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016
cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din
cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu
în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost
notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar
putea suferi în situația descrisă.Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in
cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.”