Feedback
I.D.: 82425592

Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".

Data publicarii
23.05.23 Exista 121.492 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7 71314300-5 71322000-1 71356200-0 71621000-7
Termenul limita pentru depunere:
12.06.23
Pretul estimativ:
11.521.690,33 RON - 11.521.690,33 RON
Documente participare:
  1. Anexa la Caietul de sarcini.part2.rar
  2. Anexa la Caietul de sarcini.part1.rar
  3. Anexa la Caietul de sarcini.part3.rar
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări, respectiv elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor, verificarea tehnică de ...
Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări, respectiv elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor, verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi realizarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava". Obiectivul general îl constituie: - elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor; - verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; - acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pe perioada de garanţie acordată lucrărilor (notificare a defectelor); - realizarea (executarea) lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava". Documentaţiile se vor realiza în baza Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.) întocmită pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava" de către SC KONKRET STUDIO SRL Cluj-Napoca şi a avizelor şi acordurilor solicitate şi obţinute la faza DALI. Documentaţia tehnico-economică a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Suceava nr. 44 din 12.04.2023. În faza de pregătire a ofertei, toţi operatorii economici sunt obligaţi să analizeze detaliat documentaţiile furnizate de către autoritatea contractantă. Pentru întocmirea corespunzătoare a ofertei, autoritatea contractantă recomandă vizitarea amplasamentului care se poate face în urma unei solicitări scrise formulate de operatorii economici interesaţi. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art.160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, conform disp. art.27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din LGnr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin HG nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".  
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".  
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava". 12.06.23
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava". 17.07.23
Proiectare şi execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a Spitalului Judeţean de Urgenţă “Sf. Ioan cel Nou" Suceava".  
Proiectare şi execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a Spitalului Judeţean de Urgenţă “Sf. Ioan cel Nou" Suceava".  
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii “Creşterea eficienţei energetice - Lucrări de reabilitare termică şi modernizare la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Suceava şi sediul secundar din Suceava al U.M. 0807 Iaşi", în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, Cod proiect C5-B2.1.b-11/01.04.2022  
Executie lucrari, inclusiv proiectarea si asistenta tehnica la obiectivul de investitii "Amenajare etaj cladire Garaj auto utilaje mari si remiza PSI in spatii administrative, desfacere construcii C2 (birouri) si C3 (turn control), relocare utilitati inclusiv centrala termica si amenajare teren, str. Aeroportului, nr. 1, orasul Salcea, judetul Suceava" 05.10.22
Executie lucrari, inclusiv proiectarea si asistenta tehnica la obiectivul de investitii "Amenajare etaj cladire Garaj auto utilaje mari si remiza PSI in spatii administrative, desfacere construcii C2 (birouri) si C3 (turn control), relocare utilitati inclusiv centrala termica si amenajare teren, str. Aeroportului, nr. 1, orasul Salcea, judetul Suceava" 25.01.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului "Reabilitare sediu primărie în comuna Udeşti, judeţul Suceava".