Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări, respectiv elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor, verificarea tehnică de ...
Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări, respectiv elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor, verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi realizarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".
Obiectivul general îl constituie:
- elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor;
- verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
- acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pe perioada de garanţie acordată lucrărilor (notificare a defectelor);
- realizarea (executarea) lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".
Documentaţiile se vor realiza în baza Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.) întocmită pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava" de către SC KONKRET STUDIO SRL Cluj-Napoca şi a avizelor şi acordurilor solicitate şi obţinute la faza DALI. Documentaţia tehnico-economică a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Suceava nr. 44 din 12.04.2023.
În faza de pregătire a ofertei, toţi operatorii economici sunt obligaţi să analizeze detaliat documentaţiile furnizate de către autoritatea contractantă.
Pentru întocmirea corespunzătoare a ofertei, autoritatea contractantă recomandă vizitarea amplasamentului care se poate face în urma unei solicitări scrise formulate de operatorii economici interesaţi.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, conform dispoziţiilor art.160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cel mai târziu cu 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, conform disp. art.27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din LGnr. 98/2016 privind achiziţiile publice, aprobate prin HG nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat.