Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări, respectiv elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor, verificarea tehnică de ...
Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări, respectiv elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor, verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului şi realizarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".
Obiectivul general îl constituie:
- elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor;
- verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
- acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pe perioada de garanţie acordată lucrărilor (notificare a defectelor);
- realizarea (executarea) lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".
Documentaţiile se vor realiza în baza Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.) întocmită pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava" de către SC KONKRET STUDIO SRL Cluj-Napoca şi a avizelor şi acordurilor solicitate şi obţinute la faza DALI. Documentaţia tehnico-economică a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Suceava nr. 44 din 12.04.2023.
Contractul presupune realizarea următoarelor etape:
ETAPA I - elaborarea proiectului tehnic
1. Elaborarea documentaţiilor tehnice necesare obţinerii/prelungirii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor/studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire şi obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize de amplasament, autorizaţii de construire/desfiinţare, autorizări ISCIR şi puneri în funcţiune, planuri urbanistice, etc.);
2. Prestarea de servicii de proiectare (PT, PAC, POE);
3. Acordarea de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii.
4. Elaborarea Certificatului de performanţă energetică la terminarea lucrărilor.
ETAPA II – verificarea tehnică de calitate
1. Verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare.
ETAPA III – execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente
1. Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, inclusiv achiziţia, montarea, racordarea la reţeaua de energie electrică şi punerea în funcţiune a 2 staţii de încărcare rapidă, conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, întocmite în etapa I, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror defecte rezultate în urma executării contractului pe toată perioada de garanţie acordată lucrării.
În timpul execuţiei lucrărilor nu trebuie să fie afectată activitatea desfăşurată la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava.
În timpul execuţiei lucrărilor nu trebuie să fie afectată activitatea desfăşurată la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava.
Graficul de realizare a investiţiei va fi întocmit astfel încât să se asigure continuitatea activităţii personalului care îşi desfăşoară activitatea în spaţiile administrative. Activitatea administrativă se va desfăşura în condiţii de normalitate, fără ca aceasta să fie perturbată de activitatea proiectului.
În faza de pregătire a ofertei, toţi operatorii economici sunt obligaţi să analizeze detaliat documentaţiile furnizate de către autoritatea contractantă.
Pentru întocmirea corespunzătoare a ofertei, autoritatea contractantă recomandă vizitarea amplasamentului care se poate face în urma unei solicitări scrise formulate de operatorii economici interesaţi. În urma vizitării amplasamentului se va încheia un proces-verbal.
Valoarea totală estimată a contractului de achiziţie publică de execuţie lucrări, respectiv elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini, a documentaţiilor tehnice necesare obţinerii avizelor/acordurilor/ autorizaţiilor, a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor şi a certificatului de performanţă energetică la finalizarea lucrărilor, acordarea asistenţei tehnice din partea proiectantului, verificarea tehnică de calitate a tuturor documentaţiilor prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de activitate, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului tehnic, conform prevederilor art. 22, lit.c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare şi realizarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava", aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Suceava nr. 44 din 12.04.2023, şi este de 11.521.690,33 lei fără TVA şi este compusă din:
1. Proiectare – 368.320,89 lei fără TVA din care:
- Documentaţii-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize/acorduri/autorizaţii – 3.342,05 lei fără TVA
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 334.204,52 lei fără TVA;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 23.394,32 lei fără TVA, din care:
• pe perioada de execuţie a lucrărilor – 13.368,18 lei fără TVA;
• pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii – 10.026,14 lei fără TVA;
- Certificarea performanţei energetice – 7.380,00 lei fără TVA
2. Verificare tehnică de calitate – 26.736,36 lei fără TVA
3. Execuţie lucrări – 11.126.633,08 fără lei TVA din care:
- Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor – 9.721,60 lei fără TVA;
- Cheltuieli pentru investiţia de bază – 11.110.311,48 lei fără TVA, din care 246.135,00 lei fără TVA – cost 2 staţii de încărcare rapidă;
- Organizare de şantier – 6.600,00 lei fără TVA.
Preţul fără TVA inclus în propunerea financiară nu va depăşi valoarea estimată comunicată prin anunţul de participare simplificat deoarece nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică.
Durata totală a contractului este de 15 luni de la data încheierii contractului din care 50 de zile calendaristice de la data înscrisă în nota de comandă pentru prestarea serviciilor de proiectare şi 12 luni pentru execuţia lucrărilor de la data înscrisă în ordinul de începere a lucrărilor.
Executarea contractului va începe după constituirea garanţiei de bună execuţie şi efectiv după înaintarea notei de comandă pentru prestarea serviciilor de proiectare şi respectiv a ordinului de începere a lucrărilor, pentru execuţia acestora şi pentru asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor.