Avand in vedere documentatia întocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza PT+DTAC pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Valoare estimata de 1.673.532,12 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 1.630.822,48 lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnice si funcţionale: 4.148,55 lei fara TVA
Cap. 5.1 Organiz...
Avand in vedere documentatia întocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 - la faza PT+DTAC pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari cuprinde următoarele categorii de cheltuieli :
Valoare estimata de 1.673.532,12 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 1.630.822,48 lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnice si funcţionale: 4.148,55 lei fara TVA
Cap. 5.1 Organizare de santier: 38.561,09 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 22.393,82 lei fara TVA
Cap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului: 16.167,27 lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (executie) este de 1.673.532,12 lei fara TVA, ceea ce presupune achiziţia acestor lucrari prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art. 7, alin 1) litera a) si art 7 alin 2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile