Contract de achiziţie publică de lucrări având ca obiect execuţia de lucrări de renovare pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare clădire corp B – Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava, cu scopul transformării în hub de dezvoltare a competenţelor digitale", în conformitate cu prevederile Documentaţiei tehnice ataşate, a Caietului de sarcini, a prescripţiilor tehnice şi standardelor în vigoare.
Valoarea totală estim...
Contract de achiziţie publică de lucrări având ca obiect execuţia de lucrări de renovare pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare clădire corp B – Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava, cu scopul transformării în hub de dezvoltare a competenţelor digitale", în conformitate cu prevederile Documentaţiei tehnice ataşate, a Caietului de sarcini, a prescripţiilor tehnice şi standardelor în vigoare.
Valoarea totală estimată a contractului de achiziţie publică de lucrări de renovare pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare clădire corp B – Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava, cu scopul transformării în hub de dezvoltare a competenţelor digitale", este de 2.394.388,98 lei, fără TVA, conform bugetului proiectului “Biblioteca-hub digital pentru educaţie" finanţat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 7 Transformarea digitală, Investiţia I17 Scheme de finanţare pentru biblioteci pentru a deveni hub-uri de dezvoltare a competenţelor digitale şi conform Devizului general aprobat, defalcată astfel:
• asigurarea utilităţilor – 10.885,55 lei;
• construcţii şi instalaţii – 2.047.635,78 lei, din care:
- pentru reabilitare clădire - 1.666.604,37 lei;
- pentru hidroizolare demisol – 381.031,41 lei;
• montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 11.138,63 lei;
• utilaje, echipamente tehnologice funcţionale care necesită montaj – 273.900 lei;
• lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 47.829,02 lei, din care:
- pentru reabilitare clădire – 40.429,02 lei;
- pentru hidroizolare demisol – 7.400 lei;
• cheltuieli conexe organizării şantierului – 3.000 lei (pentru hidroizolare demisol)
NOTĂ: La întocmirea ofertei, valorile ofertate nu vor depăşi valorile estimate, atât la capitolele ce sunt cuprinse la activitatea de
proiectare, la verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi detaliilor de execuţie, cât şi la capitolele ce vizează execuţia
lucrărilor, aşa cum sunt detaliate în caietul de saricini al achiziţiei, în capitolul "7. OBIECTUL ŞI VALOAREA CONTRACTULUI".
Caracteristici tehnice şi parametri specifici ai obiectivului de investiţii:
Funcţiunea principală: Bibliotecă;
Funcţiunea secundară: Spaţii de depozitare, birouri;
Categoria de folosinţă: Curţi-construcţii;
Suprafaţa totală teren: St=1900 m.p.;
Aria construită: Ac=417 m.p.;
Aria construită desfăşurată: Acd = 1.668 m.p.;
H max: 12,90 m
Dimensiuni clădire: 29,47x15 m;
Categoria de importanţă: C – normală;
Clasa de importanţă: III;
Grad de rezistenţă la foc: II
Regim de înălţime: D+P+E+M;
Adresa: Suceava, str. Mitropoliei, nr. 4
Principalele categorii de lucrări propuse (hidroizolare demisol şi reabilitare clădire)
- izolarea termică a demisolului clădirii;
- izolarea termică a pereţilor exteriori ai demisolului;
- izolarea hidrofugă a pereţilor exteriori ai demisolului;
- executarea lucrărilor de drenare pentru colectarea şi evacuarea apelor din precipitaţii din zona demisolului;
- reparaţii ale finisajelor interioare;
- aplicarea tencuielilor decorative în zona elevaţiei clădirii;
- refacerea trotuarelor;
- desfacerea rampei de acces din tablă striată pentru persoane cu dizabilităţi;
- instalarea unei platforme ridicătoare mobile pentru persoane cu dizabilităţi;
- înlocuirea tuturor ferestrelor existente cu geam termopan;
- termoizolarea pereţilor exteriori cu vată bazaltică, implicit desfacerea şi refacerea ancadramentelor şi decoraţiunilor de pe faţade prin păstrarea arhitecturii existente;
- desfacerea balustradei metalice şi mânei curente din lemn de la parter-etaj şi etaj-mansardă;
- desfacerea şi refacerea tavanului casetat de la parter şi etaj;
- desfacerea uşilor de lemn şi PVC şi refacerea lor;
- desfacerea pardoselilor din gresie;
- desfacerea parchetului;
- realizarea unui grup sanitar pentru persoane cu dizabilităţi;
- realizarea pardoselilor din granit;
- reparaţii tencuieli interioare;
- refacerea văruielii;
- realizare izolaţie pardoseală în contact cu solul şi refacerea straturilor de finisaj;
- înfiinţarea unui hub de dezvoltare a competenţelor digitale.
Durata contractului: 13 luni de la data semnării contractului de ambele părţi.
Durata contractului este de 13 luni calculată de la data semnării lui de către ambele părţi, din care: durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni calculată de la data emiterii ordinului scris de începere a lucrărilor, iar 1 lună este aferentă procedurilor administrative pre şi post execuţie.