Feedback
I.D.: 50196876

Contract de furnizare utilaje pentru service auto

Data publicarii
01.10.20 Exista 127.349 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
43800000-1
Termenul limita pentru depunere:
12.10.20
Pretul estimativ:
170.593,08 RON - 170.593,08 RON
Documente participare:
  1. 20200916_N_A2292_Anexa 1 la Caiet Sarcini_fise tehn.7z
  2. 20200916_N_A2292_Anexa 2 la Caiet sarcini_necesarul.xls
  3. 20200916_N_A2292_Caiet Sarcini active fixe 2020_UM01145.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare de UTILAJE PENTRU SERVICE AUTO, se achizitioneaza atat livrarea cat si instalarea / punerea in functiune (conform vocabularului secundar se achizitioneaza si DA42-7 Inclusiv instalare). Urmează a fi încheiat un CONTRACT a carui valabilitate va fi cu 1 luna mai mare decat termenele de livrare din anexa 2 la caiet sarcini. Reguli general aplicabile se detaliaza in partea text a caietului de sarcini iar i...
Contract de furnizare de UTILAJE PENTRU SERVICE AUTO, se achizitioneaza atat livrarea cat si instalarea / punerea in functiune (conform vocabularului secundar se achizitioneaza si DA42-7 Inclusiv instalare). Urmează a fi încheiat un CONTRACT a carui valabilitate va fi cu 1 luna mai mare decat termenele de livrare din anexa 2 la caiet sarcini. Reguli general aplicabile se detaliaza in partea text a caietului de sarcini iar in anexele 1 ale caietului de sarcini se detaliază specificaţiile tehnice ale produselor. Cantitatea respectiv valoarea contractelor precum si repartitia pe beneficiari (UM 01145 Roman si puncte de lucru din loc. Brasov si Focsani) sunt prevazute in anexa 2 a caietului de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de termenul stabilitpentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98/2016. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile. Conform ORDONANŢEI DE URGENŢĂ nr. 57 din 9 decembrie 2015, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare", art.34-37, in cadrul prezentului contract, daca ritmul de executare a procedurii nu va permite si furnizarea / instalarea / predarea produselor in anul 2020, se vor putea angaja / utiliza fonduri publice şi prin întrebuinţarea acreditivelor conform prevederilor legale în domeniu. Prin participarea la procedura de atribuire ofertantii isi exprima acordul pentru derulare, la nevoie, a etapelor de constituire a acreditivului bugetar cf. Normelor metodologice privind angajarea şi utilizarea fondurilor publice pentru deschiderea de acreditive de către ordonatorii de credite din Ministerul Apărării Naţionale din 27.12.2016 (disponibile online). In situatia in care procedura se va finaliza la finalul anului 2020 si nu va mai fi posibila deschiderea acreditivului din motive care nu tin de autoritatea contractanta (ex: datorita programului impus de Trezoreria Statului), autoritatea contractantă va anula procedura de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu