Feedback
I.D.: 60911920

Contract de furnizare sistem integrat de biblioteca, inclusiv operaţiunile accesorii necesare pentru instalarea şi configurarea sistemului: a) instalarea şi configurarea sistemului integrat de bibliotecă; b) migrarea şi conversia datelor din aplicaţiile software existente în cadrul complexului BCU, astfel cum sunt prezentate la pct. 3.1. din prezentul caiet de sarcini, în noul sistem integrat de bibliotecă; c) testarea şi verificarea noului sistem integrat de bibliotecă, efectuarea corecţiilor având în vedere unificarea tuturor bazelor de date astfel cum sunt mai sus prezentate; verificarea funcţionării la parametrii optimi a întregului sistem; d) punerea în funcţiune a noului sistem integrat de bibliotecă în întregul complex B.C.U. "Carol I"; e) instruirea bibliotecarilor şi personalului IT.

Data publicarii
15.09.21 Exista 573.019 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48160000-7
Pretul estimativ:
420.168,07 RON - 420.168,07 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea unui sistem integrat de bibliotecă care va fi implementat în întregul complex (Unitatea Centrală şi filiale) cu urmatoarele operaţiuni necesare pentru instalarea şi configurarea sistemului: a) instalarea şi configurarea sistemului integrat de bibliotecă; b) migrarea şi conversia datelor din aplicaţiile software existente în cadrul complexului BCU, astfel cum sunt prezentate la pct. 3.1. din prezentul caiet d...
Achizitionarea unui sistem integrat de bibliotecă care va fi implementat în întregul complex (Unitatea Centrală şi filiale) cu urmatoarele operaţiuni necesare pentru instalarea şi configurarea sistemului: a) instalarea şi configurarea sistemului integrat de bibliotecă; b) migrarea şi conversia datelor din aplicaţiile software existente în cadrul complexului BCU, astfel cum sunt prezentate la pct. 3.1. din prezentul caiet de sarcini, în noul sistem integrat de bibliotecă; c) testarea şi verificarea noului sistem integrat de bibliotecă, efectuarea corecţiilor având în vedere unificarea tuturor bazelor de date astfel cum sunt mai sus prezentate; verificarea funcţionării la parametrii optimi a întregului sistem; d) punerea în funcţiune a noului sistem integrat de bibliotecă în întregul complex B.C.U. "Carol I"; e) instruirea bibliotecarilor şi personalului IT
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare sistem integrat de biblioteca, inclusiv operaţiunile accesorii necesare pentru instalarea şi configurarea sistemului: a) instalarea şi configurarea sistemului integrat de bibliotecă; b) migrarea şi conversia datelor din aplicaţiile software existente în cadrul complexului BCU, astfel cum sunt prezentate la pct. 3.1. din prezentul caiet de sarcini, în noul sistem integrat de bibliotecă; c) testarea şi verificarea noului sistem integrat de bibliotecă, efectuarea corecţiilor având în vedere unificarea tuturor bazelor de date astfel cum sunt mai sus prezentate; verificarea funcţionării la parametrii optimi a întregului sistem; d) punerea în funcţiune a noului sistem integrat de bibliotecă în întregul complex B.C.U. "Carol I"; e) instruirea bibliotecarilor şi personalului IT. 18.08.21
Acord cadru de furnizare a 3(trei) cazane ce deservesc centrala termică existentă în cadrul Unităţii Centrale a BCU Carol I, inclusiv asigurarea operaţiunilor cu titlu accesoriu, astfel: • dezasamblarea cazanelor actuale şi depozitarea acestora în incinta B.C.U "Carol I"; • instalarea noilor cazane, punerea în funcţiune a acestora, testarea lor şi efectuarea tuturor demersurilor pentru autorizarea acestora de către CNCIR, precum şi asigurarea suportului tehnic pe toată perioada derulării acordului cadru, inclusiv până la finalizarea implementării ultimului contract subsecvent 30.06.21
Sistem integrat de software pt bibliotecă-Upgrade laTINREAD.Expert şi instalare Modul Bibl. Digitala  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 17.05.21
Evaluarea funcţionalităţilor Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), inclusiv determinarea de vulnerabilităţi, riscuri şi ameninţări la adresa securităţii cibernetice, în cadrul proiectului "Sistem INTEGRAT de Management în Sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate" cod SIPOCA 729/MySMIS 130048, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Servicii de dezvoltare şi implementare a soluţiei informatice, inclusiv furnizarea de echipamente şi software de bază in cadrul proiectului “SISTEM ELECTRONIC DE TARIFARE RUTIERA" Lot 1 – Sistem informatic centralizat" 10.02.23
"Implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane" 10.05.23