Achiziţie
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condiţii contractual, cu ridicarea gunoiului menajer in cantitate de 1,1 mc pe saptamana, respectiv 4,4 mc pe luna.
Ate...
Achiziţie
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condiţii contractual, cu ridicarea gunoiului menajer in cantitate de 1,1 mc pe saptamana, respectiv 4,4 mc pe luna.
Atentie!
Plata se va face in cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la furnizarea produselor/prestarea serviciului si primirea facturii.
Furnizarea produsului se va face, GRATUIT (fără costuri suplimentare), la urmatoarea adresa:
Gratuit, la sediul Tribunalului Militar Bucureşti, Str. Calea Plevnei nr. 145A, Bucureştii.
Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro
Ofertele se vor trimite EXCLUSIV conform cerintelor!
Ofertele primite dar care NU respecta EXACT cerintele anuntului NU se vor lua in considerare (Exemplu: nerespectarea pretului maxim specificat sau nerespectarea specificatiilor tehnice)!
Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare!
Criteriu de departajare cu respectarea cerinţelor:
PRETUL CEL MAI SCAZUT!
Cod CPV: 90511000-2;
Pret TOTAL MAXIM (per 1 buc.serviciu), fara TVA: 7128 Lei