Feedback
I.D.: 90577542

Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti

Data publicarii
12.12.23 Exista 149.160 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90511000-2
Termenul limita pentru depunere:
14.12.23
Pretul estimativ:
1,00 RON - 7.128,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condiţii contractual, cu ridicarea gunoiului menajer in cantitate de 1,1 mc pe saptamana, respectiv 4,4 mc pe luna. Ate...
Achiziţie Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti, cu păstrarea aceloraşi condiţii contractual, cu ridicarea gunoiului menajer in cantitate de 1,1 mc pe saptamana, respectiv 4,4 mc pe luna. Atentie! Plata se va face in cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la furnizarea produselor/prestarea serviciului si primirea facturii. Furnizarea produsului se va face, GRATUIT (fără costuri suplimentare), la urmatoarea adresa: Gratuit, la sediul Tribunalului Militar Bucureşti, Str. Calea Plevnei nr. 145A, Bucureştii. Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro Ofertele se vor trimite EXCLUSIV conform cerintelor! Ofertele primite dar care NU respecta EXACT cerintele anuntului NU se vor lua in considerare (Exemplu: nerespectarea pretului maxim specificat sau nerespectarea specificatiilor tehnice)! Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare! Criteriu de departajare cu respectarea cerinţelor: PRETUL CEL MAI SCAZUT! Cod CPV: 90511000-2; Pret TOTAL MAXIM (per 1 buc.serviciu), fara TVA: 7128 Lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025 08.12.23
Contract de furnizare servicii de telecomunicatii electronice – televiziune 08.12.23
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2024 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2025, cu păstrarea aceloraşi condiţii comerciale. 08.04.24
Achiziţie - 1 buc. serviciu de intretinere/reparatie si inlocuire consumabile (rola transfer si transfer roler unit) pentru multifunctionala tip Konika Minolta BizHub C258, aflata la sediul Curtii Militare de Apel Bucuresti; 13.11.23
- 1 buc. serviciu de verificare tehnica periodica pentru cazanele termice in condensatie aflate la sediul Curtii Militare de Apel Bucuresti; 05.12.23
Contract achizitie lapte UHT 1,5%, pentru perioada 01.02-31.12.2022 (cantitatea lunara estimata 252 litri/luna – aproximativ 2772 litri/11 luni) cu livrare lunara, GRATUITA, pe baza de comanda, in 4 locatii (adrese) din 3 orase (Bucuresti, Timisoara, Iasi), cu posibilitatea prelungirii cu act aditio 21.01.22
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2022 cu posibilitatea prelungirii cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2023. 20.04.22
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2023 cu posibilitatea prelungirii cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024. 18.04.23
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2023 cu posibilitatea prelungirii cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024. 28.04.23
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2022, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2 27.04.22