Achiziţie de seringă insulină de unică folosinţă 1 ml 29G, seringă de unică folosinţă 2 ml 23G, seringă de unică folosinţă 5 ml 22G şi seringă de unică folosinţă 10 ml 21G, pentru Echipa Mobilă de Intervenţie pentru Persoane Aflate în Situaţii de Risc, componentă funcţională din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5, achiziţie destinată consumatorilor de droguri injectabile, substanţe necunoscute injectabile sau alte tipuri d...
Achiziţie de seringă insulină de unică folosinţă 1 ml 29G, seringă de unică folosinţă 2 ml 23G, seringă de unică folosinţă 5 ml 22G şi seringă de unică folosinţă 10 ml 21G, pentru Echipa Mobilă de Intervenţie pentru Persoane Aflate în Situaţii de Risc, componentă funcţională din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5, achiziţie destinată consumatorilor de droguri injectabile, substanţe necunoscute injectabile sau alte tipuri de droguri şi oferirea de asistenţă medicală primară.
Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui contract de achiziţie publică, până la 31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire a duratei acestuia prin act adiţional pentru o perioadă de cel mult 4 luni, în măsura în care există resurse financiare alocate cu această destinaţie.
Operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
În situaţia în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorităţii contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.