Feedback
I.D.: 50689664

Contract de furnizare scanere mari Tribunalul Iasi

Data publicarii
17.10.20 Exista 222.269 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
38520000-6
Pretul estimativ:
150.996,00 RON - 150.996,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica avand ca obiect: achiziţia a 12 bucăţi scanere mari pentru Tribunalul Iaşi cu instanţele arondate, conform prevederilor Caietului de sarcini. Produsele prezentate sunt necesare desfaşurării activitătii Tribunalului Iasi si instanţelor arondate. Acestea se vor livra cu caracteristicile de calitate specificate în normativele în vigoare la data încheierii contractului, precum şi în condiţiile solicitate în ...
Achizitia publica avand ca obiect: achiziţia a 12 bucăţi scanere mari pentru Tribunalul Iaşi cu instanţele arondate, conform prevederilor Caietului de sarcini. Produsele prezentate sunt necesare desfaşurării activitătii Tribunalului Iasi si instanţelor arondate. Acestea se vor livra cu caracteristicile de calitate specificate în normativele în vigoare la data încheierii contractului, precum şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plată, în termen de 30 zile de la data înregistrării facturii la autoritatea contractantă. Valoarea estimată a achiziţiei: 16.807 lei/buc, fără TVA, respectiv valoare totală: 201.681 lei fără TVA. După cum se cunoaşte, scanarea documentelor este o parte importantă a procesului de implementare a Dosarului Electronic care va facilita accesul personalului şi justiţiabililor la conţinutul electronic al dosarelor. Pentru a acoperi fluxul de documente din instanţe sunt necesare echipamente performante de scanare. În ultimii ani s-a implementat pe scară largă dosarul electronic şi prin urmare este necesară optimizarea procesului de scanare a documentelor in instanţe Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solictărilor în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a efectua modificări ale contractului de furnizare în condiţiile prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificări ce pot fi realizate ulterior semnării contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu