Feedback
I.D.: 36406805

Contract de furnizare produse:Autovehicul multifuncţional şi Maşină de marcaj rutier

Data publicarii
07.06.19 Exista 127.160 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34921000-9
Termenul limita pentru depunere:
08.07.19
Pretul estimativ:
1.690.521,25 RON - 1.690.521,25 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1011844.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
LOT 1 : achiziţionarea a 1(una) bucată autovehicul multifuncţional şi accesoriile aferente acestuia, necesară executării lucrărilor de întreţinere şi asigurare a esteticii rutiere din zona drumurilor judeţene administrate de Consiliul Judeţean Alba. Întreţinerea şi asigurarea esteticii rutiere din zona drumurilor judeţene care se va executa cu acest utilaj multifuncţional constă în: cosirea, defrişarea vegetaţiei din z...
LOT 1 : achiziţionarea a 1(una) bucată autovehicul multifuncţional şi accesoriile aferente acestuia, necesară executării lucrărilor de întreţinere şi asigurare a esteticii rutiere din zona drumurilor judeţene administrate de Consiliul Judeţean Alba. Întreţinerea şi asigurarea esteticii rutiere din zona drumurilor judeţene care se va executa cu acest utilaj multifuncţional constă în: cosirea, defrişarea vegetaţiei din zona drumurilor, curăţarea benzilor de circulaţie în vederea asigurării sistematizarii rutiere, precum şi asigurarea vizibilităţii necesară autovehiculelor rutiere. LOT 2: achiziţionarea a 1(una) bucată maşină de marcaj rutier prin tehnologie cu vopsea şi accesoriile aferente, necesară executării şi refacerii marcajelor rutiere pe drumurile judeţene administrate de Consiliul Judeţean Alba. Marcajele rutiere aplicate în timp util asigură o bună organizare a circulaţiei, avertizarea şi îndrumarea participanţilor la traficul rutier. NOTĂ: Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări: 20 zile. Numărul de zile calendaristice înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi: 11 zile.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu