Feedback
I.D.: 668242

Contract de furnizare produse farmaceutice

Data publicarii
06.11.13 Exista 138.117 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33651400-2
Pretul estimativ:
548.900,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor achizitiona produse farmaceutice, grupate in 20 loturi - detalii in anexa B "Informatii privind loturile". Loturile 1-12 contin produse farmaceutice necesare programului national de prevenire si control al infectiei HIV, finantat din bugetul ministerului sanatatii, ce se deruleaza la nivelul spitalului. Lotul 13 contine produse farmaceutice necesare Programului National de tratament al hemofiliei si talasemiei, fi...
Se vor achizitiona produse farmaceutice, grupate in 20 loturi - detalii in anexa B "Informatii privind loturile". Loturile 1-12 contin produse farmaceutice necesare programului national de prevenire si control al infectiei HIV, finantat din bugetul ministerului sanatatii, ce se deruleaza la nivelul spitalului. Lotul 13 contine produse farmaceutice necesare Programului National de tratament al hemofiliei si talasemiei, finantat din bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, ce se deruleaza la nivelul spitalului. Loturile 14-20 contin produse farmaceutice necesare derularii activitatii medicale a Spitalului Clinic de Pediatrie Sibiu, finantate din veniturile rezultate in urma contractului furnizare servicii medicale incheiat cu Casa de Asigurari de Sanatate Sibiu. Acordurile cadru vor putea inceta, de la data stabilita de comun acord de catre partile semnatare, in conditiile in care Ministerul Sanatatii, in calitate de unitate de achizitii publice centralizata, va finaliza achizitiile centralizate la nivel national pentru produsele ce fac obiectul prezentei proceduri, inainte de implinirea termenului acordurilor cadru incheiate intre Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu si ofertantii castigatori ai prezentei proceduri de atribuire - in conformitate cu prevederile art. 16 al. 4 din Ordinului MS nr. 422/2013 privind aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor nationale de sanatate publica pentru anii 2013 si 2014, OUG nr. 71/2012 - privind desemnarea Ministerului Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizata, Ordinul MS nr. 658/2013 - pentru aprobarea Listei medicamentelor, materialelor sanitare, echipamentelor medicale, echipamentelor de protectie, a serviciilor, combustibililor si lubrifiantilor pentru parcul auto, pentru care se organizeaza proceduri de achizitie centralizate la nivel national si adresa Ministerului Sanatatii nr. RA 1252/30.05.2013.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare produse farmaceutice 29.08.13
ACHIZIŢIONAREA DE ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU ANESTEZIE ŞI TERAPIE INTENSIVĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 31.03.22
ACHIZIŢIONAREA DE ECHIPAMENTE DE PROTECTIE NECESARE IN LUPTA COVID 19 SI ALTI AGENTI PATOGENI ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU (3) 20.06.22
ACHIZIŢIONAREA DE ECHIPAMENTE ŞI DISPOZITIVE PENTRU TRATAMENTUL PATOLOGIEI ASOCIATE COVID-19 ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 31.03.22
ACHIZIŢIONAREA DE APARATURA DE LABORATOR , REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR NECESARE REALIZARII TESTARII COVID-19, ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 11.01.21
ACHIZIŢIONAREA DE APARATURĂ DE LABORATOR, REACTIVI ŞI CONSUMABILE DE LABORATOR NECESARE REALIZĂRII TESTĂRII COVID-19 ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 16.05.23
ACHIZIŢIONAREA DE ECHIPAMENTE ŞI DISPOZITIVE PENTRU TRATAMENTUL PATOLOGIEI ASOCIATE COVID-19 ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 22.03.21
ACHIZIŢIONAREA DE ECHIPAMENTE DE PROTECTIE NECESARE IN LUPTA COVID 19 SI ALTI AGENTI PATOGENI ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 22.01.21
ACHIZIŢIONAREA DE ECHIPAMENTE DE PROTECTIE NECESARE IN LUPTA COVID 19 SI ALTI AGENTI PATOGENI ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 01.11.21
ACHIZIŢIONAREA DE DOTĂRI PENTRU TRANSPORTUL ŞI DEPOZITAREA MEDICAŢIEI ŞI ECHIPAMENTELOR DE PROTECŢIE ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 25.10.21