Atribuire contract de furnizare în vederea achiziţionării a 11 loturi de produse cu montaj inclus, care prezintă următoarele tipuri de mobilier :
Lot nr. 1 - Set mobilier pentru garderoba si spatiu deservire personal Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti conform Caiet de sarcini, CPV 39100000-3.
Lot nr. 2 - Geam electro-opacizant spatiu deservire personal Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti, conform Caiet de sarcini, CPV...
Atribuire contract de furnizare în vederea achiziţionării a 11 loturi de produse cu montaj inclus, care prezintă următoarele tipuri de mobilier :
Lot nr. 1 - Set mobilier pentru garderoba si spatiu deservire personal Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti conform Caiet de sarcini, CPV 39100000-3.
Lot nr. 2 - Geam electro-opacizant spatiu deservire personal Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti, conform Caiet de sarcini, CPV 44221100-6.
Lot nr. 3 - Set mobilier mascare sala de festivităţi Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti
conform Caiet de sarcini, CPV 39290000-1.
Lot nr. 4 - Set mobilier prezidiu sala de festivităţi Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti
conform Caiet de sarcini, CPV 39100000-3.
Lot nr. 5 - Fotolii pliabile cu masa de scris rabatabila sala de festivităţi Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşticonform Caiet de sarcini, CPV 39113100-8.
Lot nr. 6- Set mobilier sala de protocol Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşticonform Caiet de sarcini, CPV 39290000-1.
Lot nr. 7- Set canapele şi fotolii sala de protocol Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti conform Caiet de sarcini, CPV 39113000-7.
Lot nr. 8- Set canapele si demifotolii sala mese ofiteri Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşti conform Caiet de sarcini, CPV 39113000-7.
Lot nr. 9- Set mobilier sala mese ofiţeri Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşticonform Caiet de sarcini, CPV 39100000-3.
Lot nr. 10- Set mobilier mascare casa scarii si hol etaj 1 Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşticonform Caiet de sarcini, CPV 39290000-1.
Lot nr. 11- Tablouri sala de protocol şi sală mese ofiţeri Pavilion P din Cazarma 389 Bucureşticonform Caiet de sarcini, CPV 39298200-9.
Durata contractului de furnizare : 31.12.2024.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor :
18 zile
Orice operator economic interesat de procedura de achizitie poate solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire aferente acesteia, în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ). Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificari/ informatii suplimentare în a 11-a ziînainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate pana la termenul limita de 18 zileinainte de data limita de depunere a ofertelor.