Feedback
I.D.: 18071095

Contract de furnizare privind achizitionarea unor kituri de semnatura electronica avansata, necesare pentru semnarea electronica a documentelor ce vor urma a fi emise de Presedintele Cons Jud. Bihor, prin structura sa din cadrul aparatului de specialitate, condusa de arhitectul sef/urbanistul sef.

Data publicarii
02.03.17 Exista 155.355 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79132100-9
Termenul limita pentru depunere:
09.03.17
Pretul estimativ:
3.375,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Kiturile de semnatura electronica avansata sunt necesare pentru semnarea electronica a documentelor ce vor urma a fi emise de Presedintele Consiliului Judetean Bihor, prin structura sa din cadrul aparatului de specialitate a Consiliului Judetean, condusa de arhitectul sef/urbanistul sef al judetului Bihor. Ele sunt folosite pentru semnarea certificatelor de urbanism (emiterea avizelor/acordurilor si certificatelor in format...
Kiturile de semnatura electronica avansata sunt necesare pentru semnarea electronica a documentelor ce vor urma a fi emise de Presedintele Consiliului Judetean Bihor, prin structura sa din cadrul aparatului de specialitate a Consiliului Judetean, condusa de arhitectul sef/urbanistul sef al judetului Bihor. Ele sunt folosite pentru semnarea certificatelor de urbanism (emiterea avizelor/acordurilor si certificatelor in format electronic, online, pentru primirea documentatiilor pentru emiterea certificatelor de urbanism, pentru prelungirea acestora si a autorizatiilor de construire/desfiintare), conform Legii nr. 50/1991 din 29 iulie 1991 republicata privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii si anume: alin. (3) “Certificatul de urbanism se semneaza de catre presedintele consiliului judetean sau de primar, dupa caz, de secretar si de arhitectul-sef/urbanistul-sef sau de catre persoana cu responsabilitate în domeniul amenajarii teritoriului si urbanismului din aparatul propriu al autoritatii administratiei publice emitente, responsabilitatea emiterii acestuia revenind semnatarilor, potrivit atributiilor stabilite conform legii.” Alin. (3?2)“În cazul emiterii certificatului de urbanism în format electronic, semnatarii prevazuti la alin. (3) vor utiliza semnatura electronica calificata sau avansata, definite potrivit prevederilor art. 3 pct. 11 si 12 din Regulamentul (UE) nr. 910/2014 al Parlamentului European si al Consiliului din 23 iulie 2014 privind identificarea electronica si serviciile de încredere pentru tranzactiile electronice pe piata interna si abrogare a Directivei 1999/93/CE, documentul având aceeasi valoare juridica cu certificatul de urbanism emis în format scriptic, cu conditia ca la emiterea sau imprimarea pe hârtie a documentului cu semnatura electronica sa fie adaugata si semnatura olografa.”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu