Feedback
I.D.: 10268712

CONTRACT DE FURNIZARE Paste fainoase si alte produse alimentare

Data publicarii
23.11.15 Exista 93.186 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15851000-8
Pretul estimativ:
428.438,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cu mai multi operatori economici in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile. Primul contract va fi incheiat pe o perioada de 6 luni, . iar urmatorul contract va fi atribuit prin re...
1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de 12 luni, in urma aplicarii procedurii cerere de oferta, cu mai multi operatori economici in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile. Primul contract va fi incheiat pe o perioada de 6 luni, . iar urmatorul contract va fi atribuit prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru si va avea o durata de 6 luni. 2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru. 3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini. 4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sunt prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini. Primul contract subsecvent va fi incheiat prin reluarea competitiei cu semnatarii acordului cadru pe o perioada de 6 luni cu operatorul care a prezentat oferta admisibila cu pretul cel mai scazut. Daca sunt mai multe oferte clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea de documente care contin preturi noi. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini.Urmatorul contract subsecvent va fi incheiat pe o durata de 6 luni prin reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru. Reluarea competitiei se va face in SEAP dupa criteriul „pretul cel mai scazut” autoritatea contractanta va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare catre toti operatorii economici semnatari ai acordului-cadru care au prezentat oferte admisibile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu