Feedback
I.D.: 17213832

Contract de furnizare oua de gaina

Data publicarii
20.01.17 Exista 118.693 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03142500-3
Pretul estimativ:
3.850,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare de oua de gaina pentru perioada ianuarie februarie 2017. Deoarece în urma derularii procedurii simplificate în data de 05.12.2016( proces verbal de deschidere 4.132.444 din 05.12.2016) ?i reluata la data de 28.12.2016( proces verbal de deschidere 4.132.863 din 28.12.2016, nu s-a prezentat nici un ofertant care ?i-a depus oferta, lotul pentru oua de gaina fiind anulat în mod administrativ, autoritatea contractanta...
Furnizare de oua de gaina pentru perioada ianuarie februarie 2017. Deoarece în urma derularii procedurii simplificate în data de 05.12.2016( proces verbal de deschidere 4.132.444 din 05.12.2016) ?i reluata la data de 28.12.2016( proces verbal de deschidere 4.132.863 din 28.12.2016, nu s-a prezentat nici un ofertant care ?i-a depus oferta, lotul pentru oua de gaina fiind anulat în mod administrativ, autoritatea contractanta este in imposibilitatea de a încheia contractul de furnizare si a asigura hranirea într-un mod eficient în perioada urmatoare. . Biroul Intenden?a solicita achizitionarea de urgenta pâna la 09.01.2017 a produselor alimentare oua de gaina, pentru perioada ianuarie februarie 2017, în cantita?ile prevazute în nota de estimare nr. 4.152.053 din 05.01.2017. În consecinta, deoarece nu exista timpul necesar aplicarii unei proceduri de atribuire si ca o masura strict necesara, de extrema urgenta, determinata de evenimente imprevizibile si care nu se datoreaza sub nicio forma unei actiuni sau inactiuni a autoritatii contractante, pentru a asigura produsul alimentar : oua de gaina pentru perioada imediat urmatoare pâna la reluarea ?i atribuirea contractului prin procedura simplificata.. Autoritatea contractanta nu a modificat în mod substantial conditiile initiale ale achizitiei. A pastrat cerintele de calificare din Fisa de date a achizitiei, a actualizat valorile, a pastrat cerintele din caietul de sarcini, modelele de formulare si principalele clauze contractuale. Autoritatea contractanta nu a solicitat garantie de participare si garantie de buna executie. Procedura de atribuire: Negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare cu un singur operator economic, pe o perioada de derulare a contractului de maxim 2 luni, perioada strict necesara pentru a face fata situatiei de urgenta, în temeiul art. 104 alin. (1) lit.c) din Legea 98/2016 si art.93 si art.94 din HG 395 din 2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu