Feedback
I.D.: 51527624

Contract de furnizare mobilier pentru Camera de Conturi Cluj

Data publicarii
13.11.20 Exista 353.039 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39130000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de mobilier pentru Camera de Conturi Cluj din cadrul Curtii de Conturi a României., Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 15., Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Se vor res...
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de mobilier pentru Camera de Conturi Cluj din cadrul Curtii de Conturi a României., Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data-limita de depunere a ofertelor: 15., Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare si ale art. 27 din Anexa la HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare., Contract de furnizare mobilier pentru Camera de Conturi Cluj, conform cerințelor din caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare mobilier pentru Camera de Conturi Cluj 03.09.20
Contract de furnizare mobilier pentru Camera de Conturi Cluj 03.09.20
Contract avand ca obiect furnizarea, instalarea, punerea în funcţiune şi autorizarea de funcţionare ISCIR a 2 (două) centrale termice de pardoseală pentru Camera de Conturi Cluj 11.03.24
Lucrări de renovare la sediul Camerei de Conturi Cluj, str. Moţilor nr. 18, mun. Cluj-Napoca, jud. Cluj 22.03.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Dotare cu echipamente medicale şi aparatură medicală de specialitate a ambulatorului din cadrul Institutului Regional de Gastroenterologie Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj Napoca", PNRR - Pilonul V: Sănătate şi Rezilienţă instituţională, COMPONENTA: 12 – Sănătate 11.04.23
Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si semnalizare pe drumurile aflate in administrarea D.R.D.P. CLUJ 31.03.21
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20
Servicii Cloud M365 pentru derularea online a activităţilor didactice 20.11.20
Servicii de reparatie si intretinere (inclusiv piese de schimb) pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP Cluj 29.03.21