Feedback
I.D.: 52340043

Contract de furnizare laptop-uri Tribunalul Iasi

Data publicarii
08.12.20 Exista 207.210 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5
Pretul estimativ:
529.411,00 RON - 529.411,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publica avand ca obiect: achiziţia a 105 bucăţi laptop-uri pentru Tribunalul Iaşi cu instanţele arondate, conform prevederilor Caietului de sarcini. Valoarea estimată a achiziţiei: 5.042 lei/buc, fără TVA, respectiv valoare totală: 529.411 lei fără TVA. În acest moment la nivelul instanţelor de judecată din subordinea Tribunalului Iasi sunt funcţionale un număr redus de laptop-uri, raportat la numarul de utilizat...
Achizitia publica avand ca obiect: achiziţia a 105 bucăţi laptop-uri pentru Tribunalul Iaşi cu instanţele arondate, conform prevederilor Caietului de sarcini. Valoarea estimată a achiziţiei: 5.042 lei/buc, fără TVA, respectiv valoare totală: 529.411 lei fără TVA. În acest moment la nivelul instanţelor de judecată din subordinea Tribunalului Iasi sunt funcţionale un număr redus de laptop-uri, raportat la numarul de utilizatori, acestea fiind insuficiente pentru buna desfăşurare a activităţii instanţelor din subordinea Tribunalului Iasi. Cele 105 buc laptop-uri care se doresc a fi achiziţionate vin în completarea dotării existente. Achiziţia celor 105 de laptopuri se impune având în vedere contextul actual privind pandemia de COVID-19 care a determinat extinderea lucrului de la distanţă pentru protejarea colectivului şi respectarea măsurilor de izolare şi distanţare socială. Achiziţionarea acestor echipamente vor veni în completarea celorlalte măsuri luate de instanţe în scopul prevenirii răspândirii COVID-19. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solictărilor în a 5-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a efectua modificări ale contractului de furnizare în condiţiile prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificări ce pot fi realizate ulterior semnării contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu