Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de
echipamente medicale - 33 loturi- conform anexei II loturi si specificatii tehnice caiet de sarcini .
In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de
participare, termenul-limita in care autoritatea va raspunde in mod clar si com...
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de
echipamente medicale - 33 loturi- conform anexei II loturi si specificatii tehnice caiet de sarcini .
In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de
participare, termenul-limita in care autoritatea va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor
suplimentare -conform prevederile OUG 107/2017 este de 12 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul
de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul ca încheierea contractului de achiziţie publică este conditionata de aprobarea finanţării de către Ministerul Sanatatii, semnarea
contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa
legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu
modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător
numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul
în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, îşi rezervă dreptul de a anula procedura
de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din
Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.Ofertanţii din
cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul
anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra
existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei
suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.