Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 26 loturi
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este initiata sub incidenta unei clauze suspensive avand in vedere ca fondurile vor fi asigurate dupa aprobarea cererii de finantare a proiectului cu fonduri europene nerambursabile AXA PRIORITARA 9 Protejarea sănătă...
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 26 loturi
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este initiata sub incidenta unei clauze suspensive avand in vedere ca fondurile vor fi asigurate dupa aprobarea cererii de finantare a proiectului cu fonduri europene nerambursabile AXA PRIORITARA 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, 9.1. COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie din fondurile POIM, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare in conformitate cu prevederile art.212 ali.(1) lit.C) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauze suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Prezenta procedură a fost iniţiată în baza Cererii de finantare inregistratata in MYSMIS pentru proiectul cu fonduri europene nerambursabile AXA PRIORITARA 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, 9.1. COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19, conform Anexa 10 solicitata de institutia noastra si transmisa in aplicatia de fonduri europene MYSMIS, a Dispozitiei Consiliul Judetean Iasi nr.479/06.07.2020 privind aprobarea constitutirii Unitatii de implementare a proiectului "Combat COVID IASI -Consolidarea capacitatii unitatilor sanitare din judetul iasi entru prevenirea si combaterea covid-19" si a Hotararii Consiliul Judetea Iasi cu nr. 222/29.07.2020 privind aprobarea proiectului "COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITAT1LOR SANITARE DIN JUDETUL IASI ENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19", Acordului de parteneriat semnat intre institutii, Avizului DSP Iasi cu nr. 18551/08.07.2020 privind dotarea Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi cu echipamente in acordarea serviciilor medicale acordate pacientilor suspecti/confirmati cu virusul SARS-Cov-2, in vederea aprobarii finantarii in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, Axei Prioritare 9 Protejarea sanatatiitii populatiei in contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectul Specific 9.1 Cresterea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19.
Termen de livrare maxim prevazut in C.S. este de 60 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Termenul de livrare este factor de evaluare.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 11 zile, conform art. 160 din Legea 98 /2016. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare, in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.