Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 15 loturi
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică pentru LOTURILE 10, 11,12, 13, 14, 15 si din LOTUL 3- un numar de 6 buc din fonduri Buget de Stat- Ministerul Sanatatii este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achiz...
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 15 loturi
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică pentru LOTURILE 10, 11,12, 13, 14, 15 si din LOTUL 3- un numar de 6 buc din fonduri Buget de Stat- Ministerul Sanatatii este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie de catre Ministerul Sanatatii, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare in conformitate cu prevederile art.212 ali.(1) lit.C) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauze suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. In Programul de investitii publice aprobat de Consiliul Judetean Iasi pe anul 2019, conform HCJ 205/26.06.2019, sunt prevazute echipamentele medicale de Bugetul de stat-MS.
Termen de livrare: maxim 60 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 15 zile, conform art. 160 din Legea 98 /2016. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare, in a 10-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.