In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII “SF.MARIA" IAŞI prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, în cadr...
In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII “SF.MARIA" IAŞI prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, în cadrul COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19"- Cod SMIS 138191".
Obiectul achizitiei este impartit in 4 loturi.
lot 1 Ecograf mobil cu imagistica doppler color(2 buc) VALOARE TOTALA MAX ESTIMATA 1.139.796,00lei (fara TVA)
lot 2 Sistem de respiratie, complet, pentru purificare a aerului pentru gaze, vapori si particule cu aductiune fortata de aer(2 bucati) VALOARE TOTALA MAX ESTIMATA 2.000,00 lei (fara TVA)
lot 3 Pulsoximetre cu cablu si senzor(10 bucati) VALOARE MAX ESTIMATA 11.800,00 lei (fara TVA)
lot 4 Butelie de gaz portabila pentru oxigencu valva si reglator de presiune si de flux(8 bucati) VALOARE TOTALA MAX ESTIMATA 18.880,00 lei (fara TVA)
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. In acest sens ofertantii vor depune o declaratie pe propia raspundere ca sunt de acord cu aceste prevederi, in totalitatea lor."