In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII “SF.MARIA” IAŞI prin
cresterea capacitatii de reacție la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea
de finanțare nerambursabilă în vederea creșterii capacității de gestionare, prin sistemul medical public, a situației de urgență
cauzată de criza sanitară...
In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a SPITALULUI CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII “SF.MARIA” IAŞI prin
cresterea capacitatii de reacție la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea
de finanțare nerambursabilă în vederea creșterii capacității de gestionare, prin sistemul medical public, a situației de urgență
cauzată de criza sanitară COVID-19, în cadrul COMBAT COVID IASI - CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR SANITARE DIN JUDETUL
IASI PENTRU PREVENIREA SI COMBATEREA COVID-19”- Cod SMIS 138191”.Obiectul achizitiei este impartit in 4 loturi. lot 1 Ecograf
mobil cu imagistica doppler color(2 buc) VALOARE TOTALA MAX ESTIMATA 1.139.796,00lei (fara TVA)lot 2 Sistem de respiratie,
complet, pentru purificare a aerului pentru gaze, vapori si particule cu aductiune fortata de aer(2 bucati) VALOARE TOTALA
MAX ESTIMATA 2.000,00 lei (fara TVA)lot 3 Pulsoximetre cu cablu si senzor(10 bucati) VALOARE MAX ESTIMATA 11.800,00 lei (fara
TVA)lot 4 Butelie de gaz portabila pentru oxigencu valva si reglator de presiune si de flux(8 bucati) VALOARE TOTALA MAX ESTIMATA
18.880,00 lei (fara TVA)Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența
prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor
bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor
din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind
achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează
că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate
prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor
fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept,
în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din
Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții
din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu
în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost
notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar
putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in
cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. In acest
sens ofertantii vor depune o declaratie pe propia raspundere ca sunt de acord cu aceste prevederi, in totalitatea lor.”