Feedback
I.D.: 51740689

Contract de furnizare, instalare şi punere in funcţiune a unor calculatoare de tip desktop PC si licente informatice pentru Autoritatea de Audit

Data publicarii
20.11.20 Exista 1.024.216 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 48219000-6
Termenul limita pentru depunere:
08.01.21
Pretul estimativ:
322.750,00 RON - 322.750,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini achizitie echipamente IT AA - 2020.docx
  2. Formulare procedura achizitie echipamente IT AA - 2020.doc
  3. Model contract achizitie echipamente IT - AA - 2020.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unor calculatoare de tip desktop PC (cod CPV principal: 30213300-8) şi a unor licenţe informatice (cod CPV secundar: 48219000-6), necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţilor personalului din cadrul Autorităţii de Audit implicat în derularea Proiectului "Sprijin pentru funcţionarea Autorităţii de Audit la standarde europene," co...
Obiectul contractului îl constituie furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unor calculatoare de tip desktop PC (cod CPV principal: 30213300-8) şi a unor licenţe informatice (cod CPV secundar: 48219000-6), necesare desfăşurării în condiţii optime a activităţilor personalului din cadrul Autorităţii de Audit implicat în derularea Proiectului "Sprijin pentru funcţionarea Autorităţii de Audit la standarde europene," cod proiect 2.1.117. Achiziţia va fi derulată integral prin mijloace electronice, într-o singură etapă. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. 27 din Anexa la H.G. nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare cartuşe de toner pentru derularea proiectului "Sprijin pentru funcţionarea Autorităţii de Audit la standarde europene", cod 2.1.117 03.01.23
Contract de furnizare cartuşe de toner pentru derularea proiectului "Sprijin pentru funcţionarea Autorităţii de Audit la standarde europene", cod 2.1.117 03.01.23
Contract de furnizare cartuşe de toner pentru derularea proiectului "Sprijin pentru funcţionarea Autorităţii de Audit la standarde europene", cod 2.1.117 13.02.23
Contract prestari servicii de cloud computing pentru Curtea de Conturi - Autoritatea de Audit 26.01.22
Contract furnizare echipamente IT pentru Curtea de Conturi - Autoritatea de Audit 25.01.22
Contract furnizare Licenţe software de eşantionare pentru Curtea de Conturi - Autoritatea de Audit 26.01.22
Contract de furnizare articole de birou 21.07.20
Contract de furnizare echipamente IT (HDD portabil, stick de memorie, multihub USB, mouse, căşti, HDD extern - NAS) pentru Programul Interreg V-A România-Bulgaria 2014-2020, cod proiect RO-BG 827 05.12.22
Contract de furnizare echipamente IT (casti) pentru Programul Interreg V-A România-Bulgaria 2014-2020 27.09.23
Contract de furnizare echipamente IT (ultrabook, sisteme all-in-one, monitor 27’’, tablete cu stilou şi husă) pentru proiectul “Asistenţă Tehnică - Suport pentru Autoritatea de Audit pentru Programul Interreg V - A România – Ungaria"- cod proiect ROHU-461 14.09.23