3. Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive,
Sistem management dispozitive (11 luni): PU în lei/luna 1.793
Sistem de Management dispozitive – MDM (pentru 11 luni), care să permită minimum:
- instalarea/dezinstalarea aplicaţiilor
- restricţionarea accesului la anumite aplicaţii
- configurarea aplicaţiilor instalate
- localizarea dispozitivelor
- blocarea acestora în cazul unor evenimente neprevăzute
- posib...
3. Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive,
Sistem management dispozitive (11 luni): PU în lei/luna 1.793
Sistem de Management dispozitive – MDM (pentru 11 luni), care să permită minimum:
- instalarea/dezinstalarea aplicaţiilor
- restricţionarea accesului la anumite aplicaţii
- configurarea aplicaţiilor instalate
- localizarea dispozitivelor
- blocarea acestora în cazul unor evenimente neprevăzute
- posibilitatea blocării funcţiilor de sistem (conexiune date, wi-fi, bluetooth, gps, resetare, etc.)
- posibilitatea încărcării de documente pe tabletă de la distanţă.
- se vor instala pe tablete (Lot 1) şi laptopuri (în cadrul Lot 2) achiziţionate prin prezenta procedură
Sistemul trebuie să fie compatibil atât cu produsul din Lot 1, cât şi produsul/produsele din Lotul 2, de aceea s-a decis atribuirea printr-un lot separat şi nu împreaună cu Lotul 1, respectiv Lotul 2, dat fiind posibilitatea, ca loturile să câştige operatori economici dinstincte.
Descrierea produsului este detaliat în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.
1. Lot 1: Tablete şcolare inclusiv 24 luni net mobil,
Lot 1: Tablete şcolare inclusiv 24 luni net mobil:
1 Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil: 150 buc
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Descrierea funcţională şi tehnologică al produsului este detaliat în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.
2. Lot 2: Echipamente IT,
Lot 2: Echipamente IT:
1. Laptop: 13 buc
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Descrierea funcţională şi tehnologică al produsului este detaliat în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.