3. Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive,
Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive
1 Sistem management dispozitive (12 luni), PU în lei/luna 3.144
Sistem de Management dispozitive – MDM (pentru 12 luni), care să permită minimum:
- instalarea/dezinstalarea aplicaţiilor
- restricţionarea accesului la anumite aplicaţii
- configurarea aplicaţiilor instalate
- localizarea dispozitivelor
- blocarea a...
3. Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive,
Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive
1 Sistem management dispozitive (12 luni), PU în lei/luna 3.144
Sistem de Management dispozitive – MDM (pentru 12 luni), care să permită minimum:
- instalarea/dezinstalarea aplicaţiilor
- restricţionarea accesului la anumite aplicaţii
- configurarea aplicaţiilor instalate
- localizarea dispozitivelor
- blocarea acestora în cazul unor evenimente neprevăzute
- posibilitatea blocării funcţiilor de sistem (conexiune date, wi-fi, bluetooth, gps, resetare, etc.)
- posibilitatea încărcării de documente pe tabletă de la distanţă.
- se vor instala pe tablete (Lot 1) şi laptopuri (în cadrul Lot 2) achiziţionate prin prezenta procedură
Sistemul trebuie să fie compatibil atât cu produsul din Lot 1, cât şi produsul/produsele din Lotul 2, de aceea s-a decis atribuirea printr-un lot separat şi nu împreaună cu Lotul 1, respectiv Lotul 2, dat fiind posibilitatea, ca loturile să câştige operatori economici dinstincte..
1. Lot 1: Tablete şcolare inclusiv 24 luni net mobil,
Lot 1: Tablete şcolare inclusiv 24 luni net mobil
1 Tableta 4G, inclusiv 24 luni net mobil: 250 buc
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Descrierea funcţională şi tehnologică al produsului este detaliat în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.
2. Lot 2: Echipamente IT: laptopuri, camere web, proiectoare şi table interactive,
Lot 2: Echipamente IT: laptopuri, camere web, proiectoare şi table interactive
1 Laptop: 12 buc
2 Camera web: 21 buc
3 Proiector: 15 buc
4 Tabla Interactiva: 21 buc
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Descrierea funcţională şi tehnologică ale produselor sunt detaliate în Caietul de sarcini anexat documentaţiei de atribuire.