Conform aspectelor comunicate prin scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2020)1847818 privind iniţiativa de investiţii de răspuns la pandemia cu coronavirusul SARS-Cov-2, Comisia Europeană propune mobilizarea fondurilor aferente politicii de coeziune pentru a răspunde într-o manieră flexibilă la nevoile apărute în contextul pandemiei în sectoarele cele mai afectate, ca de exemplu educaţie.
Desfăşurarea de activităţi didacti...
Conform aspectelor comunicate prin scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2020)1847818 privind iniţiativa de investiţii de răspuns la pandemia cu coronavirusul SARS-Cov-2, Comisia Europeană propune mobilizarea fondurilor aferente politicii de coeziune pentru a răspunde într-o manieră flexibilă la nevoile apărute în contextul pandemiei în sectoarele cele mai afectate, ca de exemplu educaţie.
Desfăşurarea de activităţi didactice în anul şcolar 2020/2021 presupune o serie de măsuri necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a procesului educaţional atât pentru elevi, cât şi pentru cadrele didactice în contextul crizei pandemice create de coronavirusul SARS-CoV-2, pentru a evita o creştere rapidă a infecţiei cu coronavirus, dar şi pentru a crea condiţiile necesare desfăşurării activităţilor didactice.
În vederea realizării proiectului Contract de furnizare Echipamente IT pentru ECHIPAMENTE IT PENTRU SCOALA DIN COMUNA CÂRŢA, JUDEŢUL HARGHITA, Cod MySMIS 144067, în cadrul Programului Operaţional Competitivitate se vor încheia contracte de furnizare pe baza art. 35 alin (1) din Legea 98/2016, obiectul principal al proiectului sunt tabletele şcolare şi echipamente IT:
Lot 1: Tablete şcolare inclusiv 24 luni net mobil
Cod CPV principal: 30213200-7 - Tablet PC
Cod CPV secundar: 72400000-4 - Servicii de internet
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Lot 2: Echipamente IT: laptopuri, camere web, proiectoare şi table interactive
Cod CPV principal: 30213100-6 – Computere portabile
Cod CPV secundar: 38652120-7 - Videoproiectoare
30213200-7 - Tablet PC
Termen de livrare: 60 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de începere a furnizării
Termen de garanţie: minim 24 luni
În cazul în care, în perioada de garanţie (24 luni) sunt necesare repararea sau schimbarea unor produse, atunci Contractantul are obligaţia, în termen de 2 zile lucrătoare, de a înlocui produsele defectoase fără orice cost pentru Achizitor cu produse configurate, identice cu cele ofertate, până la remedierea situaţiei.
Necesitatea cerinţei: condiţie necesară pentru desfăşurarea activităţilor didactice încontinuu: elevii, respectiv cadrele didactice nu pot rămâne fără echipamente IT.
Lot 3: Sistem de management pentru dispozitive
Cod CPV principal: 72514000-1 - Servicii de gestionare a instalaţiilor informatice
Sistem de Management dispozitive – MDM (pentru 12 luni), care să permită minimum:
- instalarea/dezinstalarea aplicaţiilor
- restricţionarea accesului la anumite aplicaţii
- configurarea aplicaţiilor instalate
- localizarea dispozitivelor
- blocarea acestora în cazul unor evenimente neprevăzute
- posibilitatea blocării funcţiilor de sistem (conexiune date, wi-fi, bluetooth, gps, resetare, etc.)
- posibilitatea încărcării de documente pe tabletă de la distanţă.
- se vor instala pe tablete (Lot 1) şi laptopuri (în cadrul Lot 2) achiziţionate prin prezenta procedură
Sistemul trebuie să fie compatibil atât cu produsul din Lot 1, cât şi produsul/produsele din Lotul 2, de aceea s-a decis atribuirea printr-un lot separat şi nu împreaună cu Lotul 1, respectiv Lotul 2, dat fiind posibilitatea, ca loturile să câştige operatori economici dinstincte.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile calendaristice.
Termenul de răspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari: 4 zile calendaristice.