Avand in vedere volumul foarte mare de documente realizat in cadrul activitatilor proiectului in anul 1 de implementare, precum si economiile inregistrate pe anumite linii de buget, s-a propus la nivel de parteneriat suplimentarea numarului de echipamente IT , mobilier si accesorii de birou si s-a aprobat prin actele aditionale nr 5/06.07/2015 si 6/13.08.2015, astfel: Software operare + Office 14buc, Software antivirus 13bu...
Avand in vedere volumul foarte mare de documente realizat in cadrul activitatilor proiectului in anul 1 de implementare, precum si economiile inregistrate pe anumite linii de buget, s-a propus la nivel de parteneriat suplimentarea numarului de echipamente IT , mobilier si accesorii de birou si s-a aprobat prin actele aditionale nr 5/06.07/2015 si 6/13.08.2015, astfel: Software operare + Office 14buc, Software antivirus 13buc, Laptop-uri 4buc, Videoproiector cu ecran 5buc, Scanner 3buc, Imprimanta mica color 3buc, Imprimanta multifunctionala A3 color 1buc, Aparat foto 2buc, Camera video 1buc, Imprimanta mica alb-negru 2buc, Fax 1buc, Imprimanta multifunctionala color 1buc , Dulap stocare documente 7buc,Flipchart 1buc,Scaune specialisti 4buc,Birouri 11buc, Scaune profesionale 11buc,Tabla interactive 1buc,Distrugator documente 1buc,Tabla magnetica 2buc