Feedback
I.D.: 36558712

Contract de furnizare echipamente de birou (active fixe si obiecte de inventar) pentru Autoritatea de Audit - Curtea de Conturi a Romaniei.

Data publicarii
13.06.19 Exista 723.212 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30191000-4
Pretul estimativ:
104.250,00 RON - 104.250,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de echipamente de birou (active fixe şi obiecte de inventar) pentru buna desfăşurare a activităţii personalului din cadrul Autorităţii de Audit – Curtea de Conturi a României, conform caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare echipamente de birou (active fixe si obiecte de inventar) pentru Autoritatea de Audit - Curtea de Conturi a Romaniei. 15.04.19
Contract de furnizare echipamente IT pentru Curtea de Conturi a României - Autoritatea de Audit  
Contract de furnizare echipamente IT pentru Curtea de Conturi a României - Autoritatea de Audit 16.07.19
Achiziţionarea de mijloace fixe, obiecte de inventar şi active necorporale în cadrul proiectului „Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu”cod SIPOCA 50. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art. 161 din Legea nr. 98 05.12.18
Închiriere sediu pentru Autoritatea de Audit din cadrul Curții de Conturi a României”, Proiect co-finantat de FEDR prin POAT 2014-2020: “Sprijin pentru functionarea Autoritatii de Audit la standarde europene 17.02.22
Contract prestari servicii de cloud computing pentru Curtea de Conturi - Autoritatea de Audit 26.01.22
Acord-cadru furnizare gaze naturale pentru Curtea de Conturi a României 15.02.24
Acord-cadru furnizare gaze naturale pentru Curtea de Conturi a României 15.02.24
Acord-cadru furnizare gaze naturale pentru Curtea de Conturi a României  
Acord-cadru furnizare gaze naturale pentru Curtea de Conturi a României 15.02.24