Contract de furnizare echipamente A4 si A3, monocrom, conform caietului de sarcini nr. ISR.DSI 13048./22.10.2021
LOT 1 - Echipamente A4: valoare estimata totală 713.445,38 lei fără TVA
TIP 1 - Multifunctionale laser A4, noi, monocrom, 4 in 1, 55 ppm mono - 364.705,88 lei fără TVA/ 62 buc.;
TIP 2 - Imprimante laser A4, noi, monocrom, 55 ppm mono - 210.084,03 lei fără TVA/ 50 buc.;
TIP 3 - Imprimante las...
Contract de furnizare echipamente A4 si A3, monocrom, conform caietului de sarcini nr. ISR.DSI 13048./22.10.2021
LOT 1 - Echipamente A4: valoare estimata totală 713.445,38 lei fără TVA
TIP 1 - Multifunctionale laser A4, noi, monocrom, 4 in 1, 55 ppm mono - 364.705,88 lei fără TVA/ 62 buc.;
TIP 2 - Imprimante laser A4, noi, monocrom, 55 ppm mono - 210.084,03 lei fără TVA/ 50 buc.;
TIP 3 - Imprimante laser A4, noi, monocrom, 50 ppm mono - 138.655,46 lei fără TVA/ 55 buc.;
LOT 2 - Echipamente A3: valoare estimata totală 151.260,50 lei fără TVA
TIP - Imprimante birou laser A3, noi, monocrom - 151.260,50 lei fără TVA/ 12 buc;
Termenul de livrare va fi de maxim 30 zile de la data semnarii contractului, dar nu mai târziu de 20 decembrie 2021.
Achizitia de echipamente A4 si A3, monocrom este necesara pentru desfasurarea activitatii curente a Trezoreriilor operative din cadrul ATCP-DGRFP Iaşi . Contractul de furnizare se va atribui în funcţie de necesităţi şi în limita fondurilor bugetare disponibile.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . - al doilea termen - limita : cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .