Feedback
I.D.: 69232551

Contract de furnizare echipamente A4 şi A3 monocrom şi color pentru DGRFP-Iasi, pe loturi

Data publicarii
19.05.22 Exista 213.867 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
23.06.22
Pretul estimativ:
813.445,00 RON - 813.445,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1147326.pdf
  2. 2022 CAIET DE SARCINI IMPRIMANTE SI MULTIFUNCTIONALE A3 si A4.doc
  3. 2022 DRAFT Contract FURNIZARE cu GBE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare echipamente A4 şi A3 monocrom şi color pentru DGRFP-Iasi, pe loturi: LOT 1 - Echipamente A4: TIP - Multifunctionale laser A4, noi, monocrom, retea, duplex, 50 ppm mono, 40ppm duplex - 35 buc; LOT 2 - Echipamente A3: TIP - Multifunctionale laser color A3, noi, retea, duplex, 30ppm A4 - 6 buc; LOT 3 - Echipamente A3 : TIP - Imprimante laser A3, noi, monocrom, retea,...
Contract de furnizare echipamente A4 şi A3 monocrom şi color pentru DGRFP-Iasi, pe loturi: LOT 1 - Echipamente A4: TIP - Multifunctionale laser A4, noi, monocrom, retea, duplex, 50 ppm mono, 40ppm duplex - 35 buc; LOT 2 - Echipamente A3: TIP - Multifunctionale laser color A3, noi, retea, duplex, 30ppm A4 - 6 buc; LOT 3 - Echipamente A3 : TIP - Imprimante laser A3, noi, monocrom, retea, duplex, 60 pagini / minut A4 normal - 10 buc; LOT 4 - Echipamente A4: TIP - Imprimante laser A4, noi, monocrom, retea, duplex, 70 pagini / minut A4 normal ; 55 ppm pagini / min A4 fata-verso - 25 buc. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . - al doilea termen - limita : cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare echipamente A4 si A3, monocrom 26.11.21
Contract de furnizare echipamente A4 şi A3 monocrom şi color pentru DGRFP-Iasi, pe loturi  
Furnizare de imprimante multifuncţionale A4 monocrom 13.04.22
Acord - cadru de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei - Lotul 3 - Zona III - Produse de panificaţie 23.03.20
Imprimante A4 şiA3 pentru DGRFP-Iasi pe loturi 20.03.23
Furnizare de imprimante multifuncţionale A4 monocrom  
Acord - cadru de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 12 loturi. 17.10.19
Imprimante A4 şiA3 pentru DGRFP-Iasi pe loturi  
Contract de achiziţie publică de furnizare dotări în cadrul proiectului "CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC - STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI" , COD SMIS 123820 27.01.20
Contract de servicii de legatorie si arhivare. 05.07.18