Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – Comuna Radauti Prut are ca obiect atribuirea contractului de furnizare in cadrul proiectului " Achiziţia unui utilaj de tip buldoexcavator, comuna Radauti - Prut, judeţul Botoşani ", proiect finantat prin PNDR, contract nr. C 1920074X212010706836/22.01.2020. Documentatia economica a fost depusa spre verificare şi evaluare la instituţia finanţatoare, CRFIR...
Procedura de achiziţii organizată de către Autoritatea contractantă – Comuna Radauti Prut are ca obiect atribuirea contractului de furnizare in cadrul proiectului " Achiziţia unui utilaj de tip buldoexcavator, comuna Radauti - Prut, judeţul Botoşani ", proiect finantat prin PNDR, contract nr. C 1920074X212010706836/22.01.2020. Documentatia economica a fost depusa spre verificare şi evaluare la instituţia finanţatoare, CRFIR Iaşi, o condiţie preliminară în vederea semnării contractului de finanţare. Prezenta procedură de achiziţie este necesară pentru implementarea investiţiei care vizează achiziţionarea unui buldoexcavator in cadrul serviciului de gospodarire comunla existent la nivelul comunri Radauti Prut, judeţul Botoşani, dotarea fiind necesara pentru locuitorii comunei Radauti Prut, pentru a se putea interveni promt si cu succes in situatiile in care este nevoie folosirea acestui utilaj. Astfel, având în vedere necesităţile locuitorilor, precum şi cerinţele exigente ale instituţiei finanţatoare, prezenta achiziţie nu prezintă un grad de complexitate ridicat, dar trebuie sa se respecte specificatiile legislative in vigoare. Mai mult, proiectul având ca sursă de finanţare fonduri nerambursabile, orice abatere/omisiune putând determina neeligibilitatea respectivelor cheltuieli sau chiar rezilierea contractului de finanţare.