Feedback
I.D.: 33465670

Contract de furnizare de statii de lucru, tip 1

Data publicarii
28.01.19 Exista 59.716 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5
Termenul limita pentru depunere:
04.03.19
Pretul estimativ:
11.096.700,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1008525.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Activităţile cuprinse în contract sunt: achizitionare statii de lucru –conform cerinte tehnice caiet de sarcini Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare: 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidatu...
Activităţile cuprinse în contract sunt: achizitionare statii de lucru –conform cerinte tehnice caiet de sarcini Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare: 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 15 zile. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari pentru “Reabilitare si Modernizare drumuri si trotuare in com. Floreşti, sat Floreşti, jud. Prahova"  
Executie lucrari pentru “Reabilitare si Modernizare drumuri si trotuare in com. Floreşti, sat Floreşti, jud. Prahova" 18.11.22
Lucrari "Rest de executat la obiectul Strada Independenţei, ce face parte din obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare străzi oraş Azuga – etapa II""Reabilitare şi modernizare străzi oraş Azuga – etapa II" 10.07.23
Contract de furnizare de statii de lucru, tip 1  
PROIECTARE SI EXECUTIE “EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA FLORESTI, JUDETUL PRAHOVA" 04.08.22
PROIECTARE SI EXECUTIE “EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA FLORESTI, JUDETUL PRAHOVA"  
PROIECTARE SI EXECUTIE “ EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA FLORESTI, JUDETUL PRAHOVA" 14.10.22
PROIECTARE SI EXECUTIE “ EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA FLORESTI, JUDETUL PRAHOVA"  
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "Modernizare drumuri comuna Cornu, Etapa II: str. Primaverii etapa 2, str. Plaiul Cornului etapa 2, str. Topsenilor, str. Murelor, Aleea Nucilor, Aleea Zorilor, Aleea Rozelor, Aleea Iancului, Aleea Haiducilor, Aleea Mioritei" din comuna Cornu, judetul Prahova 22.08.22
servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru "REABILITARE/ MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL , ÎN COMUNA BABA ANA , SATELE BABA ANA, CONDURATU SI CIREŞANU, JUD. PRAHOVA" 10.11.23