1.1Obiectul prezentului contract îl reprezintă furnizarea, instalarea/montarea si punerea in functiune SISTEME PC ( MONITOR + DESKTOP + TASTATURA + MOUSE), precum si asistenţa tehnicӑ şi interventia în perioada de garantie, conform caietului de sarcini şi propunerii tehnice prezentate, în perioada convenită şi în conformitate cu prevederile legale şi cu obligaţiile asumate prin prezentul contract, inclusiv anexele acestuia....
1.1Obiectul prezentului contract îl reprezintă furnizarea, instalarea/montarea si punerea in functiune SISTEME PC ( MONITOR + DESKTOP + TASTATURA + MOUSE), precum si asistenţa tehnicӑ şi interventia în perioada de garantie, conform caietului de sarcini şi propunerii tehnice prezentate, în perioada convenită şi în conformitate cu prevederile legale şi cu obligaţiile asumate prin prezentul contract, inclusiv anexele acestuia.
1.2.Obiectul prezentului contract îl reprezintă furnizarea, instalarea/montarea si punerea in functiune de IMPRIMANTE LASER , precum si asistenţa tehnicӑ şi interventia în perioada de garantie, conform caietului de sarcini şi propunerii tehnice prezentate, în perioada convenită şi în conformitate cu prevederile legale şi cu obligaţiile asumate prin prezentul contract, inclusiv anexele acestuia.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.13), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen -limita: cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.