Feedback
I.D.: 62821260

Contract de furnizare de produse "Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare" Codul unic de identificare potrivit art. 4 din HG 419/2018 este: 4244512/2021/A 7 (MySMIS 120339)

Data publicarii
15.10.21 Exista 170.979 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231300-0 45000000-7 71220000-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
09.11.21
Pretul estimativ:
378.151,00 RON - 378.151,00 RON
Documente participare:
  1. Certificat de urbanism.pdf
  2. Certificat de urbanism.pdf.p7s
  3. Certificat de urbanism.pdf-1
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul de achizitie publica are ca obiect achiziţia de produse prin cumpărare, include prestări de servicii, execuţie de lucrări şi operaţiuni de amplasare şi de instalare. Furnizare de produse, după cum urmează : 1 Furnizare panouri de afişaj tip LED Buc. 6 2 Furnizare Soft cu licenţă pentru funcţionarea sistemului de comunicaţii, având funcţia de transmitere a alertelor prin SMS de la dispeceratul unităţii la...
Contractul de achizitie publica are ca obiect achiziţia de produse prin cumpărare, include prestări de servicii, execuţie de lucrări şi operaţiuni de amplasare şi de instalare. Furnizare de produse, după cum urmează : 1 Furnizare panouri de afişaj tip LED Buc. 6 2 Furnizare Soft cu licenţă pentru funcţionarea sistemului de comunicaţii, având funcţia de transmitere a alertelor prin SMS de la dispeceratul unităţii la panouri Buc. 1 Prestare de servicii, după cum urmează : 1 Realizare studiu geotehnic cu verificare la cerinţa Af 2 Realizare studiu topografic, vizat la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 3 Realizarea altor studii solicitate prin certificatul de urbanism sau de instituţiile/organismele cu atribuţii în emiterea avizelor şi acordurilor necesare implementării investiţiei 4 Întocmirea documentaţiei de obţinere a avizelor şi acordurilor şi obţinerea avizelor şi acordurilor prevăzute în certificatele de urbanism şi, dacă va fi cazul, a altor avize şi acorduri care ar putea să fie solicitate pe parcursul derulării contractului 5 Întocmirea documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire 6 Întocmirea programului de urmărire în timp a comportării construcţiei 7 Întocmirea proiectului tehnic 8 Verificarea proiectului tehnic pe specialităţi-realizată de verificatori tehnici atestaţi; Cerinţă obligatorie: rezistenţă mecanică şi stabilitate 9 Acordare de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, până la semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor 10 Întocmirea documentaţiei tehnice pentru branşarea la reţeaua de energie electrică şi, dacă va fi cazul, a documentaţiei tehnice pentru devieri de reţele de utilităţi 11 Susţinerea în comisiile avizatoare a documentaţiilor necesare pentru obţinerea avizelor, acordurilor şi a studiilor solicitate 12 Conectarea panourilor la serviciile de telefonie mobile (asigurare cartele SIM de date, abonamente pentru 24 luni) Execuţia de lucrări, după cum urmează : 1 Realizarea infrastructurii necesare amplasării echipamentelor, după cum urmează: - Realizarea fundaţiei din beton armat - Realizarea structurii metalice - Montarea structurii metalice - Realizarea instalaţiei de alimentare cu energie electrică 2 Branşarea panourilor la reţeaua de energie electrică Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 15 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare de produse "Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare" Codul unic de identificare potrivit art. 4 din HG 419/2018 este: 4244512/2021/A 7 (MySMIS 120339) 09.11.21
Furnizare de Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare - 6 (şase) buc. (achiziţie, proiectare şi instalare) 16.08.22
Furnizare de Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare - 6 (şase) buc. (achiziţie, proiectare şi instalare) 16.08.22
Furnizare de Panouri afişaj stradal tip LED pentru informare/avertizare - 6 (şase) buc. (achiziţie, proiectare şi instalare) 07.11.22
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".  
Contract de lucrări constand in proiectare, verificare tehnică de calitate prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi realizarea/executarea lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente realizării obiectivului de investiţii "Renovarea energetică pentru sediu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava".  
Execuţie lucrări şi Servicii de proiectare pentru obiectivul de investiţie "Amenajare Platformă neacoperită pentru depozitare eurocontainere dotată cu împrejmuire, sistem de iluminare, supraveghere video şi control acces + amplasare rezervor de azot lichid – str. Universităţii, nr. 1"  
Servicii de proiectare fazele SF, PT-DE, DTAC + Documentatie obtinere avize solicitate prin CU, Asistenta tehnica si urmarirea executiei ATH-UE (inclusiv proiect as built, DTAFSI, DTAFSP, CPE) PENTRU OBIECTIVUL "Centru de cercetare, dezvoltare si inovare in inteligenta ambientala si securitate cibernetica - IASeC"  
Prestări servicii de elaborare a documentaţiei tehnico - economice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile pentru proiectul "Aqua Park in cadrul Complexului Sportiv din Municipiul Suceava" 15.06.22
Contract de servicii de proiectare şi asistenţă tehnica din partea proiectantului, precum şi executie lucrări la obiectivul de investiţii "Execuţia lucrărilor de utilităţi şi dotări tehnico-edilitare aferente obiectivului de investiţii Ansamblu de locuinţe de serviciu cu 30 unităţi locative prin Programul "Construcţia de locuinţe de serviciu" în municipiul Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.21 (incinta spitalului vechi)".