Feedback
I.D.: 6504224

Contract de furnizare de „Ecrane LED” (cod CPV: 30231300-0), constând în livrarea a 7 (sapte) ecrane LED, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
25.05.15 Exista 185.515 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231300-0
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare de „Ecrane LED” (cod CPV: 30231300-0), constând în livrarea a 7 (sapte) ecrane LED, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare de „Ecrane LED” (cod CPV: 30231300-0), constând în livrarea a 7 (sapte) ecrane LED, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 06.04.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea a 6 (șase) sisteme portabile pentru măsurători asupra rețelelor 5G de telefonie mobilă (SiPM 5G) - cod CPV: 38424000-3, 48511000-3 - în conformitate cu configurația și cerințele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 12.10.21
Contract de furnizare având ca obiect livrarea a 6 (șase) sisteme portabile pentru măsurători asupra rețelelor 5g de telefonie mobilă (sipm 5g) - cod cpv: 38424000-3, 48511000-3 - în conformitate cu configurația și cerințele minime obligatorii prevăzute în sectiunea iii: caietul de sarcini. 28.03.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea a 6 (șase) sisteme portabile pentru măsurători asupra rețelelor 5g de telefonie mobilă (sipm 5g) - cod cpv: 38424000-3, 48511000-3 - în conformitate cu configurația și cerințele minime obligatorii prevăzute în sectiunea iii: caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea urmatoarelor produse: 7 (sapte) HDD-uri Externe 2TB LAN - Lot 1; 43(patruzecisitrei) HDD-uri portabile 2 TB - Lot 2; 99(nouazecisinoua) Memory stick-uri 64GB - Lot 3; 1 (una) Carcasa HDD cu criptare + HDD 1TB - Lot 4 (coduri CPV: 30233132-5, 30234500-3, 30234600-4, 30233132-5), in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 05.05.16
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea urmatoarelor produse: 7 (sapte) HDD-uri Externe 2TB LAN - Lot 1; 43(patruzecisitrei) HDD-uri portabile 2 TB - Lot 2; 99(nouazecisinoua) Memory stick-uri 64GB - Lot 3; 1 (una) Carcasa HDD cu criptare + HDD 1TB - Lot 4 (coduri CPV: 30233132-5, 30234500-3, 30234600-4, 30233132-5), in conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea a 10 (zece) videoproiectoare (cod CPV: 38652120-7) - Lot 1 si a 2 (doua) videoproiectoare cu ecran mobil (cod CPV: 38652120-7) – Lot 2, în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini 27.03.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 06.06.22
Contract de furnizare având ca obiect livrarea unui sistem de preparare a aerului condiţionat de la Sala Tehnică din sediul ANCOM situat în str. Lucian Blaga nr. 4, bl. M110, sector 3, Bucureşti, et. 7 şi dezafectarea sistemelor de răcire existente (cod CPV: 39717200-3), în conformitate cu configuraţia şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 20.09.22