Feedback
I.D.: 54373541

CONTRACT DE FURNIZARE CONTAINERE MODULARE

Data publicarii
18.02.21 Exista 223.044 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44211100-3
Termenul limita pentru depunere:
05.03.21
Pretul estimativ:
210.080,00 RON - 210.080,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.02.21 Publicat la 25.02.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare de containere modulare. Termenul de raspuns al AC la solicitarile de clarificari adresate de catre operatorii economici este: In a 2 - a zi inainte de data limita de depunere. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6. Nota: AC, daca va fi selectata pentru realizarea controlului ex-ante, conform OUG nr.98/2017 cu modificarile si comp...
Furnizare de containere modulare. Termenul de raspuns al AC la solicitarile de clarificari adresate de catre operatorii economici este: In a 2 - a zi inainte de data limita de depunere. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6. Nota: AC, daca va fi selectata pentru realizarea controlului ex-ante, conform OUG nr.98/2017 cu modificarile si completarile ulterioare, va pune la dispozitia persoanelor imputernicite de ANAP, prin decizia de verificare, raspunsurile consolidate la solicitarile de clarificari, inainte de a le incarca si publica in sistemul electronic de achizitii publice cu cel putin 4 zile anterior temenului de raspuns stabilit in anuntul de participare, conform prevederilor art.8 din Anexa nr.1 la HG nr.419/2018. CLAUZA SUSPENSIVA Procedura de atribuire va fi iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de aprobarea bugetului de către Consiliul Judetean Timis. Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin aprobarea bugetului CJT. În cazul în care, indiferent de motive, aprobarea bugetului pentru acest obiectiv nu se va realiza, Autoritatea Contractanta îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea CJT cu privire la neacordarea finanţării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu