Feedback
I.D.: 3003942

Contract de furnizare consumabile, produse / obiecte / echipamente de birotica ?i papetarie ?i produse de cura?enie ?i igiena .

Data publicarii
25.06.14 Exista 169.463 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22800000-8
Termenul limita pentru depunere:
01.07.14
Pretul estimativ:
17.580,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2.1.1. Denumire contract: Contract de furnizare consumabile, produse / obiecte / echipamente de birotica ?i papetarie ?i produse de cura?enie ?i igiena . 2.1.2 Valoarea supusa achizi?iei: Valoarea totala estimata a contractului este de 17.580,63 lei fara TVA , dispusa astfel: - Lot1 - materiale consumabile si papetarie pt.activitatea de management - 7258,06 lei fara TVA; - Lot 2 - materiale si obiecte de birotica pt.activit...
2.1.1. Denumire contract: Contract de furnizare consumabile, produse / obiecte / echipamente de birotica ?i papetarie ?i produse de cura?enie ?i igiena . 2.1.2 Valoarea supusa achizi?iei: Valoarea totala estimata a contractului este de 17.580,63 lei fara TVA , dispusa astfel: - Lot1 - materiale consumabile si papetarie pt.activitatea de management - 7258,06 lei fara TVA; - Lot 2 - materiale si obiecte de birotica pt.activitatea de management - 1612,90 lei fara TVA; - Lot 3 - consumabile tonere pentru imprimante pt. activitatea de management - 2419,35 lei fara TVA; - Lot 4 - materiale de cura?enie ?i igiena pt. spa?iile în care se implementeaza activita?ile proiectulu - 1935,48 lei fara TVA; - Lot 5 - echipament birotica - flipchart - 322,58 lei fara TVA; - Lot 6 - echipament birotica - fiset metalic pt documente - 3225,81 lei fara TVA; - Lot 7 - echipament birotica - raft metalic pt documente - 806,45 lei fara TVA. 2.1.3. Descrierea produselor ?i serviciilor ce vor fi achizitionate: Pentru buna desfasurare a activitatii de management în cadrul proiectului "Parteneriat pentru Reintegrare ?i Incluziune sociala a Oamenilor în Nevoie(PRISON)” va rugam sa aprobati achizitionarea directa, conform prevederilor legale a urmatoarelor produse: - materiale consumabile si papetarie pt.activitatea de management conform anexa 1(caiet sarcini); - materiale si obiecte de birotica pt.activitatea de management conform anexa 1(caiet sarcini); - materiale de cura?enie ?i igiena pt. spa?iile în care se implementeaza activita?ile proiectului conform anexa 1(caiet sarcini); - consumabile tonere pentru imprimante pt. activitatea de management conform anexa 1(caiet sarcini). - echipament birotica - flipchart conform anexa 1(caiet sarcini); - echipament birotica - fi?et metalic pt documente conform anexa 1(caiet sarcini); - echipament birotica - raft metalic pt documente conform anexa 1(caiet sarcini). 2.1.4. Denumire contract ?i loca?ia lucrarii, locul de livrare sau prestare (a) Lucrari nu (b) Produse da - (CPV 30190000-7/ 22800000-8/ 44424200-0/ 30234000-8/ 30213500-0/ 39800000-0/ 30125100-2 /39132100-7 /39131000-9) (c) Servicii nu Principalul loc de furnizare: Penitenciarul Codlea, str. Garii, nr.12, Mun. Codlea 2.1.5. Durata contractului de achizitie : iulie 2014 - 31.12.2014
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu